Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 22 May 2012

Pakatan Rakyat Main Politik Tahap Membunuh Rakyat Selangor


Selangor Hebat Selangorku berjaya itu ini. Itulah laungan Anwar Ibrahim di merata ceruk kawasan melalui jelajahan siri ceramahnya. Anwar Ibrahim kalau menceritakan air free tidak inggat dunia, seolah-olah tiada masalah berlaku di Selangor. Tetapi sedarkah rakyat yang Pakatan Rakyat Main Politik Tahap Membunuh Rakyat Selangor . Kalau tidak percaya adakah anwar mengaku yang masalah air Selangor bukan setakat ramai yang tidak dapat percuma (klik dan baca sini untuk memahami lebih jauh) malah berapa banyak rakyat  Selangor kursusnya dan rakyat Malaysia kerugian kerana kehilangan perluang pekerjaan (Baca Sini) Bayangkan projek bernilai RM38 bilion ini mampu menyumbang pendapatan Selangor sendiripun mereka sanggup sabotaj demi politik.
Bukan setakat itu ada lagi Pakatan Rakyat Main Politik Tahap Membunuh Rakyat Selangor iaitu masalah sampah dekat Selangor bukan setakat sakit mata, sakit telinga, sakit hidung, sakit kaki dan sakit hati rakyat Selangor malah sampai tahap membunuh rakyat Selangor dengan ancaman denggi angkara hendak membolot projek tender sampah, semata-mata hendak makan hasil menyewa lori sampah (klik dan baca sini) Semuanya angkara tamak hingga sanggup menyamun kontrak sampah dari Alam Flora hinggalah mengagihkan kontrak kepada kroni-kroni setia Pakatan Rakyat. Kalau tidak percaya tengoklah bodyguard Mak Lampir tu pemegang konsesi sampah laa ye.
Bagiamana hendak kenyang lagi Pakatan Rakyat Main Politik Tahap Membunuh Rakyat Selangor, dengan tidak cukup dengan sampah, ada lagi disapunya sampai berlubang-lubang sekitar Selangor semuanya kerana beri makan kroni-kroni pasir Azmin Ali dan Nurul Izzah (Klik dan Baca Sini) tengok bertapa rakusnya mereka. 

Akhirnya fungsi SELCAT yang dinorbatkan PR, sebagai sistem pentabiran paling sempurna di Malaysia kerana inilah satu-satu sistem paling berjaya menyembunyikan kerakusan Pakatan Haram menjamu kroni-kroni dengan kantau besar-besar dan akhirnya sendiwara Pakatan Rakyat Main Politik Tahap Membunuh Rakyat Selangor dan yang merana rakyat Selangor laa juga akhirnya.

1 comment:

Unknown said...

Khalid, jgn main pilitik sampai air kering!!

RAJA NONG CHIK GUNA PENGARUH DALAM UMNO UNTUK BAGI KONTRAK KEPADA ANAK SENDIRI? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Isu Terkini

get this widget here