Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 15 October 2012

Pratonton Anwar Diselar Bangsat Di Khalayak Ramai Tidak Berani Lawan Balik

Hah berani Anwar melawan balik mamat yang bergitu berani menyelar dan mengelarkan sebagai bangsat di depan khalayak ramai. Mamat ini memang selalu terlampau berani mengatakan perkataan yang amat pedih kepada Anwar Ibrhaim tetapi Anwar sememangnya amat takut sesangat dengan mamat ini. Pratonton Anwar Diselar Bangsat Di Khalayak Ramai Tidak Berani Lawan Balik Apa cerita beb!!

Hendak saman rasa sudah terlampau banyak kali dah dicabar tetapi tidak juga terjadi. Kenapa Anwar takut sangat? Adakah Anwar sedar yang Zulkifli menyimpan banyak rahsia Anwar Ibrahim? Rasanya pendedahan dalam Pratonton Anwar Diselar Bangsat Di Khalayak Ramai Tidak Berani Lawan Balik memang amat pedih lagi memedihkan diri Anwar.

Apa pun pendedahan Zulkifli soala bertapa bangsatnya Anwar! Anwar boleh tonton dan dengar sendiri. mana yang berasa tidak puas hati sangat, tolong-tolong pesan kepada Anwar yang Zulkifli memang dehagakan saman dari Anwar, tetapi kalau Anwar ada keberanian untuk berbuat sedemikianlah.

Yang pasti Zulkifli adalah individu yang sering mendedah satu persatu tahap kebangsatan Anwar Ibrahim. Tidak percaya tontom edisi terbaru Pratonton Anwar Diselar Bangsat Di Khalayak Ramai Ada Berani Lawan Balik

Inilah sahata lama yang membuatkan Anwar Ibrahim Pecah Palak Mikir bagaimana hendak diselesaikan! Pratonton Anwar Diselar Bangsat Di Khalayak Ramai Tidak Berani Lawan Balik

1 comment:

Anonymous said...

nukilan najis

Isu Terkini

get this widget here