Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 27 March 2013

#Liwat3 Video Mendedahkan Siapa Dalang Sebenar Mencipta Video Sex Anwar dan Nurul Izzah


Ketika Papa Gomo memohon maaf kepada Wan Azizah dengan cara paling menyakitkan! Tetiba timbul pula cerita siapa dalang yang mengaibkan Anwar selama ini dan patut anda hayati dan fikirkan adakah angkara empunya diri sendiri?

Mungkin ramai rakyat semakin keliru dan sebelum kita pergi jauh tonton sumber ini dulu....
Dalam pada masa itu pula timbul video Nurul Izzah yang kononnya melakukan sex! tetapi sedarkah kita siapa yang sebenarnya membongkar video sex Izzah? Tidak mustahil dari blogger Pakatan Rakyat sendiri? Tahu kenapa jadi bergini????????

Teorinya mudah........ Kalau orang bercakap Anwar soal Homoseksual atau bisexsual semua rakyat dah muak dan tahap was-was terhadap Anwar semakin tinggi hingga membunuh harapan Anwar menuju Putrajaya.
Jadi ini strategi yang terbaik sekali untuk menyelamat cita-cita Anwar yang kemaruk Putrajaya! Pakatan Rakyat sendiri terbitkan semua video sex yang dikaitkan dengan lebih ramai pemimpin Pakatan termasuk Nurul Izzah. Dan jika rakyat mempersoalkan nanti senang Pakatan Rakyat hendak bongkarkan kerana video itu mereka sendiri yang buat berbanding video Anwar yang datang dari kamera tersembunyi.Oleh itu video sex seperti Nurul Izzah akan membantu Anwar bernyawa kembali setelah rakyat mula beralih arah menunding jari angkara UMNO dan Barisan Nasional. rujuk sini darimana sumber video dikeluarkan. Maka tidak pasal-pasal ada orang lain pula menjadi mangsa mainan politik kotor ini. Wahal selama ini tiada satupun video diterbitkan UMNO mahupun Barisan Nasional. Ini persoalan yang bermain diminda rakyat hingga pecah palak mikirnya. Tetapi cara terbaik menghalusi situasi ini adalah fikirkan mengapa Anwar Saman Papa Gomo tetapi tidak berani saman Datuk Trio. kenapa?


Jadi tidak perlu kita tunggu kesahihan video nurul Izzah mahupun video pemimpin Pakatan yang lain sebab perkara pokoknya kenapa Anwar hanya saman Papa Gomo dan tidak kepada Datuk Trio? Dan paling mudah buat Anwar bersumpah laknat sahaja dan kita berserah kepada ketentuan Allah.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here