Saturday 23 March 2013

Video Membuktikan Anwar Terjerat Saman Papa Gomo

Semalam Rafizi mengwar-warkan mereka telah menyaman Papa Gomo kerana Fasik mengikut Al Quran dan harus ditentang. Tetapi Rafizi tidak baca sampai habis hadis tersebut.

Surah Al-Hujurat ayat 6 yang bermaksud" Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka SELIDIKILAH (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan. "

Rafizi hanya pandai bermain kata-kata Tengok Video Rafizi Kantoi sebabnya kalaulah Papa Gomo disaman kerana Fasik tetapi Datuk Trio tidak disaman bermakna betullah video china doll pelakonnya Anwar? Kalau tidak sudah tentu awal-awal lagi disaman. JADI MENGIKUT HADIS ANWAR BOLEH DITUDUH AKHLAK ROSAK DAN TIDAK LAYAK JADI PM. Tengok video ini yang bukan kali pertama dirayu dan dicabar Anwar menyaman Datuk Trio Watch "Anwar...Saya ulang!.. sekarang saman saya" - Datuk T" on YouTube

Dengan menggunakan alasan yang diberi Rafizi bermakna sahlah Anwar tidak layak diangkat sebagai Perdana Menteri.

Seperkara lagi Rafizi mengatakan Anwar seorang peramah lihat video Watch "Video Homoseks : Rafizi Sahkan Anwar Ibrahim Seorang Yang Peramah 22/3/2013" on YouTube TETAPI RAFIZI MUNGKIN TERLUPA YANG MAKSUD PERAMAH BOLEH SAMPAI TAHAP TERLEBIH MASUK KEDALAM?

TERIMA KASIH RAFIZI KERANA MENCERITAKAN SITUASI YANG SEBENAR PEMBOHONGAN ANWAR.

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

Anda memang mempunyai suara untuk memberi pandangan dengan tangungjawap anda sendiri.