Wednesday 17 December 2014

CheguBard Bongkar Kenapa Adun Inamam Letak Jawatan? @DrWanAzizah Jangan Buta?


Rupa-rupanya PKR memang benar-benar diambang kehancuran. Semua kerana kuasa ghaib dan ketakutan Presiden PKR itu sendiri dan kelemahan Anwar melawan bala yang datang.

Sebelum ini Chege Bard mendedahkan yang Wan Azizah sememangnya seorang penakut walaupun cukup berani di pentas baca disini. Dan sekarang kisah di Sabah adalah jawapan kepada PKR di ambang kehancuran:- Menurut sumber..

ADUN PKR DUN N13 INANAM, SABAH telah meletak jawatan atas alasan kesihatan. Realitinya, Dr. Roland Chia masih muda dan sihat, doktor perubatan dan merupakan penyokong kuat kpd YB Azmin Ali.

Dia buat pengumuman nak letak jawatan ADUN Inanam kerana kecewa walaupun beliau menang sebagai Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PKR, Tetapi belum disahkan samada suratnya telah diterima.

Kononnya ada desas-desus ada permintaan beliau untuk dilantik sebagai Ketua Perhubungan PKR Sabah tidak kesampaian apabila Anwar Ibrahim telah melantik Lajim Ukin sebagai Ketua Perhubungan. 

Realitinya PKR Sabah semakin dipinggirkan oleh Anwar Ibrahim. Malah ada cerita banyak isu lain yang sedang panas melanda dalam PKR Sabah yang berkait dengan PKR Pusat. Kita tunggu pendedahan selanjutnya setelah infonya lengkap. Sehingga kini yang paling berani mendedahkan isu dalaman PKR adalah Chegu Bard dan adakah akan ada perkabaran yang baru nanti.

Yang pasti semakin terang-terang menderang yang Anwar semakin pudar tengelam dari anak didiknya sendiri!!

No comments:

Post a Comment

Anda memang mempunyai suara untuk memberi pandangan dengan tangungjawap anda sendiri.