Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 24 May 2012

Dimana Nurul Izzah Bersembunyi Ketika Lembah Pantai Diserang

Mana hilangnya Nurul Izzah apabila namanya diseru-seru dan dicabar didalam kawasan Lembah Pantai. Tidak pula Nurul Izzah berani tampil melawan kenyataan yang dikeluarkan oleh Mursyidul Am Tibai.

Rasanya sama juga seperti cerita-cerita Anwar Ibrahim diserang dengan kaitan dengan Shamsidar, juga menyebabkan Wan Azizah dan Azmin Ali tergamam kelu tidak terkata!

Bergitu juga degan beraninya Najib Razak tampil diri di Masjid Guag Perahu dalam Parlimen Pematang Pauh untuk menggangkat sumpah dengan nama Allah untuk membuktikan dia sedia dilaknat jika Najib Razak benar-benar mengenali atau bersubahat membunuh Altantuya. Penahkah Anwar Tampil dimana-mana masjid kawasan Pekan untuk membersihkan diri dalam banyak-banyak isunya?
Inilah kerja anak beranak yang bertungkus lumus mencari jalan-jalan untuk menjatuhkan Najib dan Rosmah. Tetapi hairan pula semakin kuat kerja anak beranak cuba menjatuhkan Perdana Menteri, semakin bertambah kuat pula kedudukan Najib Razak. Itulah berkat kesabaran dari dituduh sehingga ketahap sesat! murtad! pembunuh dan pelbagai tomahan jahat mereka.

Hasilnya apa yang berlaku? Najib Razak menjadi semakin tinggi diangkat rakyat dan manakala Anwar anak beranak semakin dalam ketakutan dengan bayangan sendiri. Sehingga terpaksa menggambil langkah diluar batas yang menjadi ganas dalam Bersih 3.0.

tak cukup dengan itu semakin banyak idea mee segera ditambah dalam buku Jingga yang akhirnya menjadi persoalan diminda rakyat yang Anwar ini lebih kepada cakap apa sahaja tetapi buat entah bila. Sampai bila kita boleh tahan drama Anwar Ibrahim yang bukan setakat seronok sendiri tetapi semakin menyusahkan rakyat.

Masih ingatkah kita yang Anwar memang banyak menyusahkan orang untuk hal peribadinya seperti  Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Mohammad Ezam Mohd Nor, Zahid Md Arip Berkata Pemimpin PKR, Bekas Exco Pergerakan Pemuda Parti Keadilan, Hidhir Khalid, Bekas Pegawai Khas Ahli Parlimen Lembah Pantai,Yb Nurul Izzah dan ramai lagi.
Apa sudah terjadi kepada mereka ini dan ramai lagi? Adakah semuanya kerana duit hingga perjuangan mereka terhadap Anwar Ibrahim hingga sanggup bermalam dan menginap dipenjara bagai rumah no dua. Bergitu juga dengan janji-janji Anwar Ibrahim kepada rakyat, dimana janji-janji itu?

 Dimana kata-kata keramat Anwar Ibrahim Anak Melayu Anak Saya, Anak Cina Anak Saya, Anak India Anak Saya dan Anak Iban Anak Saya? benarkah Anwar mengotai apa yang diperucapkan? akhirnya Nurul Izzah mewarisi perangai buruk Anwar Ibrahim tetapi Kemana Nurul Izzah Bersembunyi Ketika Lembah Pantai Diserang sampai orang selak kain dia terbuka terkenkang masih jiga terdiam?

1 comment:

Unknown said...

Sembunyi bawah meja Tian Chua kot?

KRONI – ANTARA NIK AZIZ DAN RAJA NONG CHIK. Baca di sini.

http://apakecoh2.blogspot.com/

Isu Terkini

get this widget here