Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 22 October 2012

Minta Maaf Nik Aziz Ini Sebab Sudah Tiba Masanya

Minta Maaf Nik Aziz Ini Sebab Sudah Tiba Masanya yang sesuai memberi ruang dan perluang untuk pelapis baru!

Minta Maaf Nik Aziz Ini Sebab Sudah Tiba Masanya kita bina perpaduan sesama islam setelah pengunduran tuan. Sebagai mana sedang diusahakan Nasharudin.

Minta Maaf Nik Aziz Ini Sebab Sudah Tiba Masanya kita patut meninggalkan Anwar Ibrahim yang terang-terang mengkhianati kedaulatan dan keselamatan Malaysia. Malah sumber penyumbang kekeliruan umat dengan pluralismenya

Minta Maaf Nik Aziz Ini Sebab Sudah Tiba Masanya kita mempertahankan negara ini dari penjahan semula kuasa asing Yahudi Israel.

Minta Maaf Nik Aziz Ini Sebab Sudah Tiba Masanya memperkukuhkan kembali ketuanan melayu yang sedang dikikis golongan biaDAP

Minta Maaf Nik Aziz Ini Sebab Sudah Tiba Masanya kita mempertahankan kembali umat dari dikelirukan oleh hujah-hujah yang berselindung demi hanya kepentingan politik dan bukan menurut ajaran sebenar.

Minta Maaf Nik Aziz Ini Sebab Sudah Tiba Masanya kita bangkit hapuskan usaha dan gejala memurtadkan umat islam.

Minta Maaf Nik Aziz Ini Sebab Sudah Tiba Masanya kita sikap pilih kasih golongan biaDAP

Minta Maaf Nik Aziz Ini Sebab Sudah Tiba Masanya kita menghentikan jaminan syurga sebagai balasan undi

Minta Maaf Nik Aziz Ini Sebab Sudah Tiba Masanya kita hentikan agenda Hudud sebagai mainan politik semata-mata

Minta Maaf Nik Aziz Ini Sebab Sudah Tiba Masanya yang rakyat mempertikaikan janji-janji manis Pakatan Rakyat termasuk PAS tampa tindakkan bertangungjawap memenuhi janji-janjinya.

Minta Maaf Nik Aziz Ini Sebab Sudah Tiba Masanya kita hentikan peranan PAS sekadar kaldai asuhan ketuanan DAP dan Ariwanas

Minta Maaf Nik Aziz Ini Sebab Sudah Tiba Masanya Tuan berundur supaya semua ini dapat dipulihkan seberapa segara sebelum tergadai negara tercinta dan kita menangis tampa air mata.
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Isu Terkini

get this widget here