Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 24 November 2012

Ada Pakatan Sabotaj Anwar Ibrahim Perdana Menteri Ke-7

Adus apalah kau orang tidak faham ke! Anwar Ibrahim tengak duduk pulun umumkan diri sebagai Perdana Menteri ke-7 ada juga hendak bantah dan lantik Haji Hadi! Kau orang tidak adakah perasaan kesian bagaimana Anwar Ibrahim bersusah payah pertahankan segala isu moral yang sampai sekarang masih dipersoalkan rakyat.

Tolonglah Haji Hadi berilah Anwar jadi Perdana Menteri kerana sememangnya Ada Pakatan Sabotaj Anwar Ibrahim Perdana Menteri Ke-7 

Bukankah dulu semasa mula-mula tubuh PKR semua bersetuju Anwar Ibrahim jadi Perdana Menteri, kenapa sekarang hendak halang pula!

Lagipun Anwar Ibrahim sudah lama sangat berangan hendak jadi PM semenjak dalam penjara lagi. Malah Wan Azizah rela lepaskan Pematang Pauh demi memberi ruang Anwar Ibrahim. 

Malah Nurul Izzah rela memberi harapan kepada bukan Islam dengan meresiko akidah sendiri melalui Hak Murtad Melayu. Itu semua bukannya murah untuk dilakukan! Besar pengorbanannya. Walaupun kadang-kadang terfikir bagaimanakah jika anak-anak generasi Anwar Ibrahim mengambil keputusan untuk memilih agama sendiri? Adakah Anwar mersetuinya.

Yang penting ini telah memberi perluang Pakatan Rakyat berpeluang meraih undi bukan islam terutama di Sabah dan Sarawak. PAS tidak bersyukur ke? itukan peluang untuk ke Putrajaya. Tidak kisahlah nasib Agama Bangsa Negara menjadi cagaran kerana selama inipun PAS tidak penah kisah bukan! Jadi Jangan Pecah Palak Mikir ok ikut sahaja...

Kalau setakat Nik Aziz hujah mempelekehkan islam jatuh murtad yang cuba dikaitkan kepada UMNO, 

mahupun menghalalkan Khalimah Allah dipergunakan secara triniti atau apa sahaja dalam gambar dibawah ini! Itu belum cukup layak mengangkat diri sebagai Perdana Menteri Malaysia sebab Anwar Ibrahim lagi banyak berkorban iaitu mengujudkan semua cerita dalam gambar ini.

Walaupun Doa KO UMNO BN yang diluluskan Haji Hadi dan Nik Aziz juga belum cukup kuat melayakkan mereka menjawat jawatan Perdana Menteri.


Lagipun Nik Aziz mahupun Haji Hadi dan semua warga PAS kena faham, status mereka setakat kaldai yang dijanji dengan harapan ke Putrajaya. Jadi bersyukurlah setakat dapat masuk Putrajaya! Jangan lebih-lebih pula! 

Cukuplah sekadar destinasi anak beranak dalam Pakatan Rakyat diberi perluang untuk berkuasa di Putrajaya. Taka akanlah itupun sudah tidak boleh bersyukur kot!

Lagipun PAS juga kena fikir DAP juga ada hak untuk menuntut habuan yang serupa tetapi Anwar Ibrahim juga tengah bingung sebenarnya! Adakah DAP diam-diam berisi bom! Almaklumlah bertapa banyaknya Anwar terhutang budi dengan DAP yang mula-mula mengatakan Anwar kaki liwat dan akhir sanggup memperjuangkan Anwar di Makamah. Setakat Mat Sabu wakil PAS yang mula-mula mengelar Al Juburi kepada Anwar, berubah menyokong Anwar! Masih tidak cukup berbanding DAP sanggup buat apa sahaja asalkan dapat ambil kesempatan daripada Anwar Ibrahim.

Lagipun Video Serupa China Doll khabarnya ada tersimpan dalam tangan sedara DAP iaitu PAP. Betul ke! kalau ada kenapa sampai sekarang di simpan. Kalau Anwar masih memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri alamat awal lagi UMNO jatuh angkara Anwar.

Ingatlah semua perjuangan Matalamat Menghalalkan cara ini adalah dipantau oleh Pakatan Rakyat dan sejak lahir PKR lagi! PAS sudah setuju Anwar Ibrahim Perdana Menteri ke 7 jadi jangan mungkiri janji walaupun warga PAS semakin sedar Anwar Ibrahim tidak layak kerana isu moral sahaja alahai tidak terkira hebatnya!

Walaupun apa jua kaitan isu Anwar, bukankah PAS sudah sedia maklum inilah corak perjuangan Islam PAS setalah mengatakan negara islam tiada dalam Al'Quran. Jadi apa lagi yang tidak puas hati?

Oleh itu fahamilah wahai warga PAS janganlah memberi tekanan kepada Anwar Ibrahim lagi! kesian dekat Anwar Ibrahim kalau gagal mendapat jawatan Perdana Menteri. bukan apa takut kekalahaan nanti menyebabkan Anwar mengalamai terkanan jiwa! Tidak meriahlah politik Malaysia tampa Anwar Ibrahim. Betul Tak memang Pecah Palak Mikir melayan Pakatan ni kan!


No comments:

Isu Terkini

get this widget here