Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 17 November 2012

Puak PAS berdoa solat hajat khusus Kuburkan UMNO BN

Alhamdulillah PAS telah sembahyang hajat untuk kuburkan UMNO BN demi selamatkan perjuangan menyelamatkan Ketuanan DAP dan Ariwanas. Insyallah Allah akan tunjukan akan kebenaran dan kita kena redha dengan apa jua ketentuannya. Kerana hanya Allah yang maha mengetahui siapa yang benar atau siapa yang salah. Sekurang-kurang kita telah menyerah kepada Allah untuk menentukan melalui ketentuannya.

3 comments:

Anonymous said...

Allah tidak akan makbulkan doa orang yang :-
(1) bersahabat dengan isblis ...
(2) mahu menlantik peliwat menjadi pemimpin negara ...
(3) membela penzina ... dengan berkata penzina itu tidak bersalah berzina dengan bini orang kerana penzina itu adalah ahli sekutunya ...
(4) pembela orang yang mahu membenarkan bangsa melayu yang merupakan umat islam murtad kerana orang tersebut adalah sekutunya
(5) mengamalkan dasar asobiyah yang amat kuat di mana orang sendiri akan dipertahankan walaupun melakukan kemungkaran (rujuk contoh no 3 dan 4)
(6) membenarkan fitnah dan dusta kerana fitnah dan dusta itu disebarkan oleh orangnya - contoh membenarkan fitnah haji hadi yang berkata umno melepaskan air semasa prk di Tenang.
(7) mengamalkan fitnah sebagai amalan harian, contoh menuduh tun m menonton vidio lucah dengan anaknya, menuduh nwar berahi meliwat tanpa 4 saksi (rujuk kes mat sabu tuduh nwar berahi dalam kes liwat 1) dan mencabar supaya nwar berahi menyaman orang yang menuduhnya, malangnya nwar berahi tidak menyaman orang itu sampai sekarang. dan menganggap nwar berahi bersalah cukup dengan cabaran itu tidak dijawap.
(8) mempertahankan peliwat tegar kerana peliwat tersebut kini menjadi sahabatnya, contoh kes liwat 2 di mana kutbah jumaat dan ceramah menjadi medan mempertahankan peliwat, walaupun peliwat tersebut tidak mampu menjejakan kaki di hadapan kabah dan enggan bersumpah ... satu perlakuan yang mempamirkan kedayusan yang amat
(9) ... sebenarnya banyak lagi tak larat aku nak tulis ... kamu fikirkanlah sendiri ... amacam din ... ada betoika ...

Anonymous said...

Setuju amat. Sebab tu dari dulu lagi gua tak akan bela pemimpin2 yang:
Kaki penipu, kaki pembohong, kaki kencing, kaki putar belit, kaki putar alam, kaki porno, kaki cina doll, kaki siam doll, kaki liwat, kaki betina, kaki urut, kaki pelacur, kaki rembat bini orang, kaki simpan pompuan, kaki muka tebal, kaki muka tak malu, kaki muka selamba, kaki muka kering, kaki bermuka-muka, kaki tiada muka, kaki menyamar, kaki rasuah, kaki songlap duit derma rakyat, kaki ugut, kaki himpun, kaki merusuh, kaki provoksasi, kaki sara hidup dari dana Yahudi, kaki sokong keselamatan Israel, kaki pluralisme, kaki liberalisme, kaki LGBT, kaki gila kuasa, kaki nepotisme, kaki kronisme, kaki fitnah, Kaki Tikam Belakang, kaki kafir mengkafir, kaki nyanyok, kaki kauseling kul 3 pagi, kaki jamban blowjob, kaki aiskrim, kaki durhaka pada ibu, kaki munafik, kaki hipokrit, kaki ampu, kaki bangga diri, kaki ujub, kaki khawarij, kaki wahhabi, kaki maki, kaki hamun, kaki sumbang mahram dan entah ape-ape lagi kaki yang akan muncul selepas ini. Hang pikir lah sendiri.

tun teja cyber said...

Sepatutnya kiya berdoa utk umat Islam di Palestin yg telah dizalimi dan dibunuh skrg ini...

Isu Terkini

get this widget here