Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 23 February 2013

Fakta Parlimen Dibubarkan Dalam Tempoh 3 Minggu Ini Rahmat Besar Buat Barisan Nasional

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah Najib Razak telah berjaya merealisasikan momentum Janji Ditepati meliputi seluruh negara sehingga Sarawak menunjukan kesedian bersama Barisan Nasional dan bergitu juga dengan Terangganu pada hari ini. Malah seluruh negeri dari Perlis hingga ke Sabah, Tranformasi Kerajaan yang diusahakan oleh penuh kepimpinan Datuk Sri Mohd Najib yang berkesan.

Apatah ekonomi negara berkembang kepada 6.4 peratus pertumbuhan pada suku terakhir 2012 dan menyokong pertumbuhan tahun penuh untuk berkembang sebanyak 5.6 peratus daripada 5.1 peratus tahun sebelumnya. Ini menyebabkan Tranformasi Kerajaan dan Janji Ditepati mudah dilaksanakan tampa menjejas kedudukan keewangan negara. Biarlah Pakatan berura-ura pertikaikan hutang negara 53% tertapi mereka sengaja diam dan takut kenapa Singapura punyai hutang 105% masih berdayasaing.

Ini faktor yang kita dapat rumuskan Berjaya! Amat Berjaya dan Teramat Berjaya melakarkan rasa sayang rakyat kepada Barisan Nasional dan saban hari terus meningkat dengan peratusan yang memberansangkan.

Namun bergitu kita para Pejuang Barisan Nasional SEJATI yang cintakan Agama Bangsa dan Negara sudah bersiap sedia bergerak bersama Perdana Menteri yang dicintai? Sudahkah dikalangan calon dan yang tidak diberi peluang buatkali ini menjadi calon bersatu di bawah kibaran Bendera Barisan Nasional? Jika masih ada dikalangan kita sedemikian tolong buangkan dan jika anda engkar pasti lepas PRU13 nanti menjadi hari malang buat anda diabai terus menerus. Kerana buat masa ini ramai pejuang tidak berminat memusnahkan momentum Barisan Nasional yang dibawa oleh Najib Razak tetapi para pejuang tidak buta untuk menyedari apa yang sedang berlaku. Cuma kesetiaan kepada Parti melebihi rasa terkilan dihati.

Kita percaya Barisan Nasional akan memecah rekod terbaru jika tiada sabotaj orang sendiri kerana populariti Anwar Ibrahim telah parah rebah dengan angan-angan kosongnya. Malah Majlis Syura sendiri menolak Anwar sebagai Perdana Menteri dan paling malang Haji Hadi sendiri tidak diyakini sebagai calon Perdana Menteri oleh barisan pinpiman PAS tertinggi lagi. Sebab itu timbul isu calon luar sebagai PM.

Kenapa bergitu? Kerana dalam Pakatan Rakyat tiada calon yang layak untuk menerajui negara melainkan calon yang diwas-waskan akan akhlak dan peribadinya.

Jadi dimana letak kegagalan Barisan Nasional untuk berjaya? Kita terlah berjaya sebenar kerana DAP semakin dibenci oleh orang-orang melayu malah banyak kaum lain terkilan dengan peranan DAP yang betsifat cauvenis.

Bukanlah mudah untuk Najib Razak sampai ke fasa ini tetapi tampa pejuang fisabilillah seperti kita bangkit terus-menerus menambah baik momentum ini akan gagal domainkan dengan serang fitnah dan sabotaj bertubi-tubi dari Pakatan Haram.

Oleh itu bangkitlah bangsaku kita berjuang selamatkan negara ini dari tangan-tangan perosak. Ingat satu undi buat Pakatan akhidah boleh terjejas kerana bersubahat menghalalkan permedagangan Khalimah Allah. Satu undi kepada PKR kita hampair kepada jajahan yahudi israel. Satu undi kepada PAS masyarakat islam berpecah dan satu undi buat DAP segalanya akan menyamai nasib malang miniriti di Singapura cuma ada pendatang Singapura yang diberi kewarganegaraan telah menjadi perosak membawa nasib malang melayu ke sama dengan melayu Singapura.

PecahPalakMikir yakin kita boleh lakukan Insya Allah....
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Isu Terkini

get this widget here