Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 4 April 2013

Gelaran Anwar Sebagai Huguan Siau Sabah Memberi Kuasa Veto Mutlak Di Sabah


Kenapa Anwar Paling berkuasa di Sabah. Sebabnya orang Sabah yang menjadi penyokong kuat Anwar telah buat silap melantik atau menabal Anwar ibrahim sebagai Huguan Siau akhir makan diri beb. Apabila Anwar mengpergunakan gelaran tersebut sebagai senjata membunuh semua calon disabah dengan diganti krono perut buncit Anwar sendiri.

Siapa yang memandai-mandai melantik Anwar sebagai 
Huguan Siau sekarang baru tahu langit tinggi ke rendah.

Sekarang Ketua-ketua cabang dan pemimpin PKR marah dengan senarai pilihan Anwar. tetapi apa gunanya siapa yang bergelar Huguan Siau sekarang dah tentu dia berkuasa untuk melantik Pakatan di Sabah: 11 PKR, 6 APS, 3 PPPS, 3 PAS, 3 DAP. Parti Semenanjung lebih dominan? Dominasi PKR, bah!
Anwar bukan setakat Huguan Siau tetapi ada kuasa veto dalam pemilihan calon. Welcome to dictatorship.
Anwar lebihkan Lajim & Bumburing hingga masyarakat tempatan kurang senang. 


Siapa kroni perut buncit Anwar? Sudah tentu Anwar beri pada Lajim! Puas dia bagi duit pada bapa Saiful untuk tutup kes dan sekarang bagi kroni Sabah untuk kes apa pula yeee... Emmm Anwar kata Najib punya angkara krisis Lahad Datu tetapi media ANTARABANGSA KATA ANWAR DALANGNYA? mana satu yang betul yeee...

Sekarang ini Pecah Palak Mikir sejak bila PKR ini menjadi parti Sabah? Setelah direnung di kaji rupa-rupanya disini puncanya klik sini. Kenapa pulak dia yang lebih-lebih dan sudah tentu jawapan rakyat pro PR Sabah terasa terbodoh diri melantik Anwar sebagai Huguan Siau? Yang pasti dari dulu sampai sekarang, Raja Goyang masih tak tau ambil hati rakyat Sabah!

No comments:

Isu Terkini

get this widget here