Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 16 May 2013

Kabinet Bayangan Dan Teori Angka Anwar Lagi Hebat Dari BN

Kabinet Bayangan Anwar lagilah hebat berbanding Kabinet yang diumumkan Najib Razak kerana sudah pasti ada dua jabatan Khas untuk selesaikan kemelut dan memenuhi agenda Pakatan Rakyat.

Mungkin antara jabatan baru ini sesuai untuk Pakatan Telitikan

1- Jabatan Pembangunan LGBT
2- Jabatan Himpunan Reformasin

Ini akan melengkapkan tranformasam buku jingga bukan.

Namun bergitu adalah amat malang cita-cita itu hanyalah ditepi jalan. Ketika Anwar beria-ia menjalankan operasi blackout minda cai-cai dengan pelbagai teori undi popular mengatasi undi berdasar jumlah kerusi MP dan ADUN. Entahlah semakin bijak pula berseloroh walaupun hakikatnya Anwar sedar satu yang memperbodohkan diri.

Tetapi kerana ini operasi Blakout minda cai-cai kira oklah walaupun rakyat tertanya-tanya sampai sekarang mana dia lokasi dan masa blackout? Sampai sekarang tidak adapun bunyinya.

Melihat barisan kabinet dibawah ini Anwar boleh menyebabkan tekanan jiwa Anwar ketahap tinggi dan apatah nasibnya jika dibiarkan Wan Azizah berlarutan tanpa kawalan dan rawatan.


Barisan Nasional sudah perkukuhkan barisan Kabinet tetapi Anwar masih lagi gila Angka. Bahaya betul bila orang dah mula gila-gila angka ini!!!


No comments:

Isu Terkini

get this widget here