Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 12 November 2013

Video Kecelaruan Bila Nurul Izzah Bongkar Soal Halaman Lucah

Bila melihat telatah iras dikatakan Nurul Izzah dalam video gelap berbanding dengan semangat kepetahannya menyerang SKMM dan Tun Mahathir menyentuh Laman Sosial Lucah dilindungi.

Adalah amat mengelirukan bila diukurkan dengan menilai penulisan Wan Azizah menyentuh kontraversi video lucah berlakang pintu.



Jikalah difahami betul-betul apa yang dituliskan Wan Azizah ada macam tidak kena dengan apa sebenarnya Wan Azizah cuba maksudkan:

Bekas pensyarah itu adalah dikutuk dan dikeji serta melanggar sepenuhnya tata etika sebagai seorang dengan memanipulasi anak saya YANG MASIH MENTAH KETIKA ITU.

Adakah Wan Azizah benar-benar mengaku video tersebut bersangkutan dengan Nurul Izzah yang masih mentah di ketika itu? 

Tetapi isu ini akhirnya, dibiarkan tergantung selepas menjadi persoalan panas di alam maya.

Jadi jikalah itu yang dimaksudkan Wan Azizah seolah-olah benar berlaku, sudah tentulah kenyataan video Izzah ada sedikit janggal untuk suka-suka menyerang Tun Dr Mahathir dan SKMM. 

Mungkin sudah tiba masa Nurul Izzah kena banyak beli cermin dan digantung sekeling bilik dan pejabatnya. Apatah bila terkait kisah skandal video China Doll. Maka lagi-lagilah berserabut.

Kerana ulasan Wan Azizah boleh diandaikan, memberi sebab mengapa Nurul Izzah cukup beria-ia membenteras isu halaman porno atau lucah, malah boleh diandaikan kaitan skandal hitam telah membuatkan keluarga mereka benar tersepit. 

Dalam masa yang sama Nurul Izzah terlupa yang dirinya pernah bergambar dengan wanita bogel digambar ini. 

Apakah lebel yang sesuai diletakan kepada Nurul Izzah? Adakah Nurul Izzah sedang menasihatkannya wanita bogel ini, supaya berhenti buat kerja mengotor atau Nurul Izzah bergambar demi mencari publisiti atas nama hak kebebasan LGBT.

Bercakap soal LGBT, isu ini menjadi bertambah-tambah haru biru, bila mana bab Nurul Izzah berkata tuntutan NGO COMANGO tidak membahayakan negara. Walhal isunya, COMANGO menuntut hak kebebasan LGBT di sebuah negara yang berstatus Islam Agama Resmi. 

Bukankah ini membuktikan yang Nurul Izzah cukup mengelirukan dengan apa dipertutur berbanding dengan apa yang diperlakukanya. Bercanggah, berbelit-belit mengalah ular sawa kelaparan.

Kesimpulannya sikap dan permainan Nurul Izzah hanya kepada merosakan negara. Kalau ada sedikit kebaikanpun hanya disebabkan oleh dirinya dalam situasi terpaksa dan tersepit. Selain dari itu Nurul Izzah rela melakukan apa sahaja asalkan hasrat dan dendam papanya Anwar Ibrahim tercapai.




No comments:

Isu Terkini

get this widget here