Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 30 April 2014

@Ambiga_S Sembunyikan Keganasan Pemilihan PKR Batang Sadong Yang Ganas



Kalau sesiapa bertemu ular melintas depan Ambiga jangan sesekali anda ketakutan dengan ular itu, sebabnya Ambiga lebih lincin membelit berbisa. Jika mahu mengenal siapa Ambiga dialah yang paling buta dan pekak badak tuli!

Jangan ditanya bagaimana rupa pemilihan PKR Batang Sadong, Pemilihan PKR Kemaman Terengganu atau CEC DAP. Ambiga haram tak nampak sebab mata buta dekat tapi terang dalam fantasi otak kuningnya. Ini manusia perosak sebenar dalam negara ini. Yang kita cuba hindar itu yang dia mahu. Yang dia mahu itulah perosak nusa bangsa.




Ambiga hanyalah manusia perosak yang bukan dapat disembur dengan racun serangga sepertimana serangga perosak tetapi kita kita hindarnya dari menhampir anak bangsa. Inilah yang sering merangcang bagaimana hendak memalukan negara dan bagaimana hendak membawa kuasa luar untuk menjajah negara ini semula. Lihatlah apa Comango telah buat?

Sekarang ada hati berjumpa Obama untuk memburukan negara tetapi dalam dia mengatakan kepada Obama PRU Malaysia kotor sebenarnya hatinya yang lebih kotor dari bangkai yang dilenyet tayar terdampar tepi jalan...



No comments:

Isu Terkini

get this widget here