Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 27 October 2014

Helah Terbaru @AnwarIbrahim Terdesak Menyerang Universiti Malaya

Hari semakin suntuk, pintu Sungai Buluh telah jelas terpampang di minda Anwar!! Tiba-tiba Canselor  Sultan Nazrin Shah bertitah menghalang Pidato Anwar di UM. Bukan setakat itu UM akan menuduh sesiapa yang terbabit malam ini sebagai penceroboh.

Maka terkeluarlah berita palsu mengatakan UM di tutup dan Anwar dengan lantang mengeluarkan kenyataan di Facebook dengan hasutan lawan. Sebenarnya Anwar hendak Lawan UM atau lawan titah Sultan?

Anwar semakin terdesak tetapi kelakarnya ini ke cara orang bercakap tidak takut masuk penjara sedangkan dia sedang meroyan ketakutan? Anwar semakin hari sudah tidak dapat bendung kecelaruan hidup malah semakin terdesak lebih teruk pada kali pertamanya masuk penjara.

Mungkin Anwar bertambah takut kerana hukuman kali ini mungkin 20 tahun bukannya 5 tahun kerana ini merupakan keselahan kali kedua... Selamat beristirehat Anwar..

Apa yang pasti ini adalah helah terbaru Anwar untuk menguji sama ada dia masih mempunyai kekuatan menghasut rakyat untuk bangkit menentang kerajaan.

Dan tindakan mencabar UM adalah tindakan yang amat memalukan kerana sebenarnya Anwar langsung tidak mempunyai hak dan kaitan dengan UM.

Tindakan Anwar sebenarnya mudah difaham untuk  manipulate mahasiswa untuk bersama-sama terjebak dalam jenayah. Memang patutpun Canselor  Sultan Nazrin Shah bertitah menghalang Pidato Anwar di UM.

Sekaligus menggambarkan tahap ketedesakan Anwar telah mencapai tahap orang gila.

Kalau anda berfikiran waras anda akan nampak bagaimana Anwar semakin hilang akal akibat dari kerakusan nafsu sendiri.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here