Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 17 November 2014

Video - #MH17 Russia serang Australia !!!

"Australia Breaking News  melaporkan 4 kapal perang Russia termasuk submerine yang membawa 3, 240 000 tan bom nuklear yang melalui Laut China Selatan dan selepas itu Kapal perang Russia TSAR telah menembak peluru berpandu ke arah Sydney" 

Kenyataan di atas adalah spekulasi yang sedang bermain-main di dalam whatsapp kononnya angkara MH17 dan MH370 menyebabkan Rusia sedang serang Rusia malah ada pihak cuba mengkaitkan Malaysia terlampau menurut kehendak Amarika dan Australia.

Tetapi situasi sekarang masih diperingkat spekulasi dikalangan warta Dunia yang sama dengan mulanya berlaku pada tragedi MH370 yang akhirnya hanya sekadar spekulasi tanpa jawapan yang jelas sehingga sekarang.
Klik sini untuk video
7News melaporkan 4 kapal perang Rusia melalui luar pesisiran laut Australia, yang diketuai Varyag, kapal  armada Pasifik Rusia.

Kapal-kapal Tentera Laut Rusia Laksamana Panteleyev, kiri, dan Marshal Shaposhnikov, kanan, dua kapal anti-kapal selam dengan Armada Pasifik, meninggalkan pelabuhan Vladivostok di Timur Jauh Rusia, untuk menuju ke Lautan Hindi. Photo: AP, fail

Berdasarkan laporan News.com: RUSSIA  mempejelaskan kehadiran armada kapal perangnya di luar kawasan utara-timur Australia, bertujuan menguji keupayaan rangkaian mereka yang merangkumi kepeluan melakukan kajian perubahan iklim di Antartika.

Tentulah kehadiran kapal perang Rusia telah membimbangkan Australia tetapi tiada bukti menunjukan kehadiran kapal Selam Rusia dan juga tiada bukti menunjukan kehadiran 4 kapal perang ini berkaitan dengan MH17.

Walaupun warta dunia mempertikaikan kehadiran kapal perang Rusia dari segi undang-undang Antarabangsa tetapi setakat ini tidak dapat dikaitkan tanpa mempunyai bukti yang jelas tujuan sebenar dengan kaitan sepekulasi MH17.

Warta dunia barat mengsifikasikan kehadiran Rusia hanyalah untuk menunjukan kuasa tetapi berdasarkan kelengkapan senjata Australia adalah jauh berbeza dengan Rusia. Tentulah Rusia mempunyai kemampuan yang tinggi walaupun keadaan ekonomi Rusia amat teruk sekali. Yang jelas mahukan Rusia menyerang Australia tanpa memikirkan sekutunya Amarika?

Andaikata benarlah Rusia telah menembak Syney maka bermulalah perang dunia 3. Anda boleh rujuk link di atas menetahui kesuluruhan cerita yang berkait-kait menyentuh kaitan Rusia dengan MH17. dan rujuk di sini juga






No comments:

Isu Terkini

get this widget here