Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 17 December 2014

Cukup-cukuplah Whizzekid Menjadi Jaguh Kepada Aziz Adenan Satem

Dua tiga hari ini makin panas pula pentas cytroBN Sarawak. Perang dalaman sudah mula menyala. Tidak kurang dengan sindiran tanpa nama dari Samatan Lawas dan serangan balas Whizzekid yang terasa pedas.

Buat Samatan Lawas memang menjadi tabiatnya suka menulis tanpa menyebut nama-nama yang jelas tetapi datang Whizzekid dibantai semuanya cukup-cukup. Yang menariknya bagaimana Unspinner boleh terbabit sekali dalam permainan ini, Mungkin ada yang jemputnya masuk gelangang?

Memang sebelum ini PPM ada menulis (klik siniModus Operandi Pihak Ketiga Melaga-lagakan Dato Sri Fadillah vs Tan Sri Adenan Satem yang lebih memperjelaskan situasi Sarawak tidak seteruk itu hanya ada pihak-pihak tertentu tidak suka melihatkan politik dalaman Sarawak tenteram.

Tetapi melihat situasi dah mula merebak dengan pertanyaan-pertanyaan nakal Whizzekid. Ingin PPM bertanyakan khas buat Whizzekid. Jangan tuduh orang menyorok sedangkan awak sendiri tidak tampilkan diri? Cukup-cukuplah menjadi hero kepada Aziz Adenan Satem sebagai jaguh pemanas di dalam gelangang sendiri.

Ingatlah ramai otai-otai dah cabut lari naik Air Asia dan lebih ramai lagi melarikan diri melalui tongkang cina. Tahu kenapa sebabnya 6 Super Tanker pun dah tidak boleh cari makan maaa.. Semua projek balak kena beku. Banyak team yang tak ada sumber hendak hidup. Jadi biarlah Tan Sri Adenan Satem teruskan kerja-kerjanya tanpa ada gaguan dalaman.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here