Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 25 January 2015

Akar Umbi Dan Media Harakah PAS semakin Dayus Takut Pertahankan Haji Hadi

Pelik betul dengan akar umbi dan media PAS terutama Harakah. kenapa takut sangat untuk pertahankan Presiden mereka sendiri iaitu Haji Hadi. Sudah berapa kali Haji Hadi diserang bertubi-tubi DAP PKR. Tak ada yang berani bangkit dari PAS.

Kalu hendak diikut kalau DAP kena serang dengan BN, laju sangat mereka bangkit mempertahankan DAP walaupu isu melibatkan kesucian dan kedudukan agama islam itu sendiri. Lihatlah bila khutbah Jumaat diselar ektremmisme oleh Eric Paulsen dan Latifah Koyak laju je akar umbi PAS bersetongkol.

Lihatlahlah kahlimah Allah dan bab masjid tidak berani laungkan azan subuh melalui speaker. laju ke mereka bersetongkol pertahankan DAP.

Tidak tanduk akar umbi PAS demi DAP sehingga sanggup menjadi benten macam lebu di jalan raya malah sanggup mengorbankan nyawa bersabung dengan pihak berkuasa.

Tetapi bila Presiden PAS sendiri bongkar niat jahat DAP yang boleh meyebabkan 13 mei berulang. Akar Umbi PAS dan Media PAS seperti Harakah jadi dayus, takut kecut tidak berani langsung mempertahankan Presiden sendiri malah ada yang sanggup berpaling tadah menyebelah DAP dan PKR.

Apa sudah jadi dengan PAS. Apa sudah jadi dengan perjuangan Islam PAS. Atau memang benar mereka ini tergolong dalam golongan dayus seumur hidup. Kalau tidak bangkit buktikan jati diri anda wahai akar umbi PAS.

1 comment:

Anonymous said...

Puak harakah ni dah xde teloq..muahaha..masuk dlm kerandut..harap je pergerakan Islam..yg bergerak ialah kote bile nampak betina..bila Hj hadi kena balun kote tersebut tiada pergerakan atau al harakah

Isu Terkini

get this widget here