Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 7 April 2012

Takut Sangat Haji Hadi Kepada Azmin Ali

Inilah sifat-sifat yang menjadi inti pati perjuangan Pakatan Haram, yang mana pakat-pakat sembunyikan bangkai najis yang ciptaan setiap pemimpin Pakatan Haram. Dimana letaknya sikap untuk membenteras gejala rasuah dan mempunyai barisan pemimpin bersih. Seperti yang dilaung-laungkan Pakatan Haram pada setiap ceramah dan perhimpunan. Kenapa sekadar bercakap tampa mempraktiknya sebagai tanda bersunguh-sunguh melaksanakan?

Sekarang apa yang Haji Hadi lakukan kerana Takut Sangat Haji Hadi Kepada Azmin Ali kah!!
MARANG – Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyifatkan siri tuduhan dan desakan ke atas. Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali termasuk daripada ahli akar umbi baru-baru ini lebih bersifat mainan politik lawan menjelang pilihan raya umum. 
petikan Sinar Harian 7april 2012
Haji Hadi bukannya untuk menunjuk kepada rakyat yang barisan pemimpin Pakatan Haram terdiri daripada barisan bersih, sebaliknya mereka memaparkan sikap membela kroni-kroni yang bermasalah, pecah amanah, rasuah dan salah guna kuasa.

Isu Azmin Ali mempunyai saham berjuta, ditimbulkan daripada akar umbi Pakatan Haram sendiri dan tiada kena mengena dengan UMNO-BN. Kenapa mesti dikaitkan UMNO BN? Nampak sangat Haji Hadi terpaksa menyembunyikan kebenaran kerana takut kepada Azmin Ali. sebelum ini bukankah Azmin mengarah mereka memecat Hasan Ali dan sekarang suruh bela Azmin pula, walaupun banyak isu penyelewengan perlu disiasat demi membuktikan intergriti Pakatan Haram. beranikah mereka berbuat sedemikian atau Takut Sangat Haji Hadi Kepada Azmin Ali

Apakah PAS terpaksa bertindak sedemikian kerana takut kalah PRU. Bukankah PAS sepatutnya  membuktikan yang mereka tidak akan berkompromi dengan mana-mana pihak yang terlibat dalam penyalahan kuasa walaupun dari barisan tertinggi Pakatan Haram.

Selama ini PAS menyelar UMNO-BN mengamalkan dasar mengayakan kroni dan sekarang apa yang sedang PAS buat sebenarnya? 

Bukankah PAS memperlihatkan rakyat dengan sifat mereka lebih teruk, membela kroni. Dimana perinsip perjuangan PAS yang ingin menegakan kebenaran konon!! Sudahlah sifat tamak Pakatan Haram melebihi batas menyusahkan rakyat. Contohnya bagaimana sikap tamak Pakatan Haram untuk mengagih-ngagih tender sampah Selangor sesama kroni dan kemudiannya menyiksa rakyat hidup dalam timbunan sampah. Puncanya kerana kroni hendak untung lebih sampai seorang pegang 30 sub-kontraktor, kroni makan lagi dengan menyewakan 50 buah lori compactor kepada sub-kontraktor demi meraih untung berganda. 50 buah lori cukup ke hendak cover seluruh Selangor. rujuk sini. Bergitu juga dengan Azmin dalam hal pasir Selangor dan saham-saham yang berjuta. Rujuk Sini

Sekarang Haji Hadi sanggup mengakui yang pakatan haram memang mempunyai barisan kadam-kadam kaki pecah amanah dengan menyokong tindakan dan kenyataan Kadam Perempuan Tua Zuraida. Rujuk Sini. Nampak sangat Haji Hadi takut kepada membuktikan kebenaran dan sudah tentunya menyimpang dari perjuangan yang mereka laung-laungkan. Semua kemungkaran Pakatan Haram menjadi tangungjawap Haji hadi untuk dihalalkan.  Takut Sangat Haji Hadi Kepada Azmin Ali. Hancur dengan puak-puak nih.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here