Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 24 November 2014

Video Pendek Akal @AnwarIbrahim @NikAziz Haji Hadi Bertuankan DAP

Pernahkah anda terfikir dalam situasi Pakatan Rakyat sekarang siapa paling berkuasa?
PKR Kah?
PAS Kah?
Atau DAP?

Rata-rata akan kata Anwar paling hebat! Tetapi dimana kehebatan Anwar kalau tidak dengan melutut bantuan DAP?

Anwar adalah yang paling terdesak dengan pelbagai masalah! dan jangan kita lupa DAP lah punca rahsia Anwar terbongkar! 

Siapa yang mula-mula dedahkan Anwar kaki liwat kalau bukan Karpal Singh. Kemudianya Karpal Singh hingga akhir hayatnya membantu Anwar.

Siapa yang menjatuhkan Anwar dari UMNO kalau bukan DAP! Tetapi DAP jugalah yang
menaikan Anwar!! Sekarang Anwar jatuh lagi kerana kederat Anwar sudah tidak diperlukan lagi.

Adakah ini secara kebetulan atau inilah cara DAP mencari peluang untuk naik. Tidak lama lagi baik PKR mahupun DAP tidak memerlukan bantuan mereka lagi kerana DAP sudah mampu menjadi parti pelbagai kaum yang diterajui oleh kerabat Lim Guan Eng.

Apa yang DAP perlukan semua kaum tunduk kepada arahan mereka. Dan bergitu juga PAS kita lihat bagaimana Mat Sabu sanggup melutut dan Haji Hadi boleh didesak dan diasak untuk disingkirkan dari PAS. ( Baca disini) Lagipun jangan kita lupa Nik Aziz pernah kata "Kita Usahkan DAP kalau Syaitan Hendak Bantu Kita Terima"



Inilah tahap pendek akal yang memusnahkan PKR dan PAS. Akhir siapa yang menjadi raja dalam Pakatan Rakyat dan kenapa Pakatan Rakyat tidak di daftarkan. Baca di sini mungkin anda dapat jawapannya 

Semua ini sudah terancang dengan blueprint A, B, C, dan lain-lain bergantung kepada hasil setiap operasi. 

Hakikat disini DAP bukan sahaja sedang peralatkan melayu bawahan malah mereka juga menekankan setiap tokoh pembangkang melayu di dalam cengkaman mereka.

Tidak lama lagi semua itu tidak perlu lagi sebab DAP mampu bertanding di semua kawasan melayu dan hasil kekayaan DAP serta bantuan kuasa asing kepada DAP tiada yang mustahil untuk menawan hati melayu.

Sifat orang melayu kita mudah senang dibeli untuk mengkhianati bangsa sendiri anda boleh baca pendedahan yang dahsyat oleh melayu DAP di sini





No comments:

Isu Terkini

get this widget here