Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 12 December 2014

Video Pengakuan Suami Isteri Angkara Taksud Anwar, Anak Mereka Digantung Dari Menara Gading


Ibu bapa mana yang tidak terlentang,  bila anak yang dulunya bijak pandai hingga mampu ke menara gading tiba-tiba dibuang bagaikan sampah jalanan!

Apa hendak ditegurkan lagi kalau anak dah jadi keras kepala, Puas ibunya menasihati belajar bagi habis tetapi akhir kerana Anwar, Fahmi telah korbankan masa depannya sendiri. 

Hendak salah siapa salah mak bapak atau Anwar yang tidak pernah fikir nasib pelajar seperti ini jika usahanya gagal nanti?

1 comment:

FORENSIC PATHOLOGY said...

Nasi dah jadi bubur baru nak tengadah. Tanggung je lah. Selalunya ibu bapa kita tarik telinga kita atau sebat kita masa kita melakukan sesuatu yang dipandangnya tak betul. Sayang anak ditangan2kan (tapi tak lah sampai patah riuk). Selain dari anak2 itu sendiri mesti bertanggung jawab.... ibu bapa juga tidak terlepas dari tanggungjawab mendidik anak2. Kenapa dibiarkan Anwar memperlakukan sedemikian rupa kepada anak anda???? Anda ada cukup masa untuk membetulkan anak anda????
Apa2 hal pun, saya sangat simpati dengan apa yang terjadi kepada anda. Usah berputus asa membetulkan perjalanan hidup anak anda ini. Semoga semuanya pulih kembali. Ameen.

Isu Terkini

get this widget here