Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 12 April 2012

Gempar! Calon PRU13 PAS Bakal Bertatu Seluruh Badan


Dunia PAS bakal digemparkan dengan kehadiran calon bertatu seluruh badan. Kalau sebelum ini mereka gadaikan Negara Islam, hukum Hudud, dasar DEB,  tiada pembelaan Raja-raja, mengugurkan pembelaan bangsa Melayu dan menempat calon cina. Kini ditambah lagi dengan kehadiran calon bertatu fuh! Makin hebat PAS menjadi cerca-merba!! Apa hendak dikatakan lagi kalau hati terlampau berhajat sangat ke Putrajaya semua dilanggar habis! Punca utamanya kerana PAS hilang jati dirinya!!

Nampak sangat PAS sudah tidak yakin memenangi hati rakyat Sarawak sehingga sanggup meletak calon berbangsa iban! Sampai bila PAS menjadi perasit kepada dirinya sendiri?

__________)Petikan Borneo Post(__________

MIRI: PAS mengumumkan pendirian mereka untuk tidak memberi ruang yang mudah kepada Barisan Nasional (BN) memenangi mana-mana kerusi dalam Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang walaupun terpaksa meletakkan calon daripada kaum Iban.
Ketua Penerangan PAS Sarawak Mohd Azwani Abdul Rani semalam mengesahkan parti itu akan meletakkan dua calon Iban untuk bertanding mewakilinya iaitu di kerusi Sibuti dan satu lagi, sama ada di kerusi Igan atau Tanjung Manis.

1 comment:

Unknown said...

Mustaffa dah sahkan PAS akan turunkan 5 calon bukan Islam.

Apa nak heran, perjuangan negara Islam kan dah gugur. Kalau letak semua calon bukan Islam pun xda masalah maaa..

KERAJAAN PAKATAN SELANGOR HALAU MELAYU KELUAR BANDAR! IKTIBAR BUAT PENDUDUK KG BHARU. Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Isu Terkini

get this widget here