Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday, 23 October 2014

Panas Video Manja Ustaz Azhar Idrus


Tiba-tiba bangun pagi dah meletup video kisah bilik tidur Azhar Idrus. Perhh panaz-panaz. Lebih panas lagi orang yang ditonjolkan itu seoalah-olah adalah Azhar Idrus.

Cara Adengan diambil menggambarkan seolah-olah ini rakaman peribadi... Siapa punya kerja ini?

Tetapi permasalahan ini kenapa gambar dan video tiba-tiba muncul?

Jika sekadar gambar banyak keraguan boleh timbul antaranya:

1- Video ini dalam situasi seorang juru kemera dan dua org pelakon. PPM tak berminat hendak linkkan minta maaf..
2- Ada yang mahu sabotaj.
3- Ada yang ambil kesempatan keatas populariti Azhar Idrus untuk agenda lain.

Yang pasti ini bukan sekadar koleksi peribadi tetapi ada pengarah yang mengarah sehingga kamera bergerak ke depan ke belakang. Ini membuktikan ada juru kamera yang bekerja.

Video berdurasi 0.53 minit. Tak akan lah UIA nak jadi pelakon porno pulak. Mengahairankan. Mustahil UIA hendak bunuh diri dgn video camni wallahualam.

Tetapi kalau kita imbas kembali sejarah PRK dimana RBA menyebarkan gambar Dyana Sofea separuh bogel. Adakah ini tidak mustahil kerja orang yang sama. Sebabnya motifnya adalah melaga-lagakan islam supaya terus menerus berpecah.

Dalam situasi ini jelaslah sangatlah UMNO bakal dipersalahkan. Walhal ada kami kesah dengan Azhar Idrus malah setakat ini belum mampu menggugat kedudukan UMNO BN sepenuhnya. Kenapa hendak cari pasal dengan Azhar Idrus pulak?

Tetapi modus operandi menyebarkan gambar ini jelas untuk memecahkan perpaduan islam kerana sejak akhir-akhir ini memang PAS ukup panas hati dengan PKR dan DAP.

Apatah 28 haribulan ini tenaga ahli PAS amat diperlukan untuk memenuhi jalan raya bagi membela kerakusan nafsu Anwar meliwat Saiful Bahari.

Oleh itu ini adalah langkah bijak untuk menaikan kemarahan orang-orang PAS terhadap UMNO kerana dengan cara itu Anwar yang dpat untung. Apatah pada tarikh yang sama PAS ada menganjur Solidariti 4 Presiden Haji Hadi.



Hanya kemarahan ahli PAS sahaja yang mampu memalukan Haji Hadi..

Subjek Azhar Idrus adalah idola kebanyakan orang PAS dan atas pagar. Secara tidak langsung UMNO di jadikan kambing hitam untuk memulihkan sokongan Anwar. Siapa yang paling terdesak sekarang?

Oleh itu adakah masyarakat islam akan menjadi seperti biasa menyalah sesama sendiri walaupun dalangnya bangsa biaDAP. Selain dari itu belum cukupkah kita lihat acara sentuh anjing, pesta arak, khalimah Allah, pesta bogel pesta LGBT sudah cukup memberi kesan besar perpecahan islam.

Ingat musuh islam tidak akan berdiam diri selagi kita belum menjadi hamba mereka sepenuhnya.

16 comments:

Anonymous said...

kerja buat video fitnah adalah kepakaran geng songkok tinggi.

ini semua utk tutup fokus rakyat kpd keputusan kes fitnah anwar.

takde lain sebb.

pengeluar video lucah adalah geng datuk T

Anonymous said...

Tuduh la...

Anonymous said...

dah agak dah....mesti di tuduhnya puak puak songkok tinggi....

Anonymous said...

Jgn jd bodoh...klau xde exprnce dlm bidang offline or online editor jgn nk pndai2 kata ada cameraman dok dlm bilik tu dgn uai n wife dia.Shoot dr monitor ler bro. Camera time record still statik jer. Mcm ko tngok drama tv or news then ko rakam guna device/hndset...suka hati ko la nk amik angle/view dr mna pn. Dh siap cuba le ko tngok hasilnya.bodoh ler kalau uai nk 'kongkek" mnta tlng cmeraman...xlogik lngsung. Moral of story jgn ler nk kongkek kt mna2 hotel.Sabar dulu...blik lh rmh nk wt per pn.Tu pn kalau confirm yg rmh kta xde sape2 kluar msuk selain dr fmly kta. Jd public figure mulut kena jaga. Agent Mossad dh bnyk brkeliaran dlm Msia ni. Agent ni akn 'brlakonlbih alim' n brilmu dari mna2 ustaz yg ada. Msuk kluar mna2 rmh or bilik sasaran adlh keja mdh bg diorg.

Anonymous said...

Bangang semua org Melayu ni mudah sgt diperkotak katikkan...memakukan aku sebagai Melayu..

Anonymous said...

knapa bila kes mcm ni nk kata anwar buat? kalau kes anwar nk kata sape buat pulak ...video UIA ini di edit oleh pihak yg tidak bertanggung jawab...sya xnk sebut pelakunya...bialah ia rahsia...tpi yg pg sebut anwar buat knapa? macai bn

Anonymous said...

ni mgkin bukan sek songkok tinggi ...tp kebanyakan kate puok2 RBA..kalu betul mmg celake la diorang ..kalu bnci cine kan kate racist ...kalu x wak ape2 ni la jadinye ..mmg cine kaum kurang ajar ...biaDAP ..kurang pendidikan ..

Anonymous said...

tapi herannya sang prlakon sejibik sebijik saling tak tumpah plk rupanya..kalau pic mgkn blh kata edit..tp ni video siap muncung2 mulut je mulut..dan kalau benar pelakon mrnyamar, hebat btl pelakon tu..blh cari mkn kat hollywood ..diorang pun tabik ngan pelakon ni..sama cam pelakon2 watak Stopa Ali, Anwar dan Azmin dulu..

Anonymous said...

janggut mcm sama jer...

Anonymous said...

Bro UAI bro... UIA unuversiti

Anonymous said...

Patutnya ustaz kena buktikan ini fitnah semata2. Sbb bukan setakat cakap mulut tapi dah tersebar video. Buktikan video ni palsu. Buat report polis. Upah penganalisis video. Clearkan nama buruk tu. Sbb ini bukan psl uai shj tapi anak2 dn keturunan dia nanti. Berani kerana benar. Buktikan pd semua org yg ini semua fitnah.

Hamidi SP said...

Agenda yahudi untuk melindungi seseorang. Mesti lepas ni salahkan UMNO..

Anonymous said...

Apa nk kisah mungkin itu video simpanan peribadi dia....

Anonymous said...

apa masalah nak kena sumpah2 ni...klu betul pun suami isteri mana tak penah buat projek atas katil?....yang dajalnya org yg sebar video tu....sepatutnya kita semua simpati pada ustaz bukannya nak kusutkan keadaan....

Anonymous said...

Hanya Allah yang tahu perkara sebenar....siapa yg betul siapa yg salah akan dihitung di padang masyar kelak

Anonymous said...

Kalau betul sodap je ustaz ni buat kerja dakwah ek? Takde rupa muka bini dia pun? Jalang ke? Tanya je jgn marah.

Isu Terkini

get this widget here