Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Join us

Tuesday, 19 June 2012

Cuba Kita Lihat Nik Aziz Dengan Syurga Ciptaannya

Kalau mana-mana mahu menyindir Nik Aziz memang panas di akhirnya! Tetapi siapa yang paling suka memuji Nik Aziz, sudah tentu Anwar Ibrahim walaupun dulu, Anwar lah yang paling kerap menyerang peribadi Nik Aziz dan bergitu juga dengan Nik Aziz. Sama-sama mencari salah untuk menang. Sekarang DAP pun dah makin ramai memuji Nik Aziz bukan! Ini kerana Nik Aziz telah mengcipta satu syurga yang indah buat Pakatan Rakyat. malah Nik Aziz sebagai tempat menghapuskan dosa. Cuba Kita Lihat Nik Aziz Dengan Syurga Ciptaannya

Kadang-kadang apabila Nik Aziz makin sampai kekemuncak! perilakunya semakin mengharapkan pengikut setianya menghormati bagai mengalahkan raja dan sultan. Ini yang membuat PPM bertanya adakah sikap ini wajar buat permimpin yang menggelarkan diri berjiwa rakyat.

Inikah sifat meletak diri sebagai seorang yang merendah diri kepada sesiapa sahaja? sedangkan memakai kasutpun perlu dilayan sebegini rupa.

PPM masih tertanya dimana kelayakan sifat Nik Aziz kadang bercakap apa sahaja walaupun kebanyakan bertentangan dari sepatutnya. Contohnya bagaimana Nik Aziz mempertikaikan soal Nabi Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam. Cuba Kita Lihat Nik Aziz Dengan Syurga Ciptaannya
Cuba Kita Lihat Nik Aziz Dengan Syurga Ciptaannya - Paling menyedihkan dalam mempertahankan Khalimah Allah Nik Aziz sanggup bertentangan pendapat dengan Harun Din semata-mata untuk meraih sokongan bukan islam dan mengjaga hati Anwar Ibrahim. Peli bila seorang yang bergelar Tok Guru sanggup membenarkan orang-orang kristian menggunakan Khalimah Allah untuk tujuan penyebaran di ketika situasi gejala memurtadkan islam semakin berluarsa. Malah Hasan Ali di pecat kerana bersalah menghalang pergerakan memurtadkan islam?

Cuba Kita Lihat Nik Aziz Dengan Syurga Ciptaannya jika Nik Aziz juga secara tidak langsung mendedahkan dirinya juga menyara para kroni dengan hasil balak Kelantan. Nik Aziz meluahkan kekecewaannya keatas sikap orang melayu Kelantan kaki subsidi, dan dengan tidak sengaja membuka rahsia Kerajaan Kelantan yang telah meluluskan konsesi balak kepada kroni-kroni rapatnya. Pada akhirnya kroni-kroni tersebut mengalibabakan keatas apa jua pemberian Kerajaan Kelantan. Yang peliknya UMNO juga yang salah? Apa sangkut paut UMNO BN dengan kroni-kroni Nik Aziz?
Di akhir kata Cuba Kita Lihat Nik Aziz Dengan Syurga Ciptaannya dengan Youtube terakhir ini. buatlah penilaian anada sendiri?

36 comments:

Adi Kencana said...

Sendiri baca, sendiri mau ingat... Jgn mainkan agama demi politik!!

NURUL IZZAH BERSELERA JILAT LUDAH SENDIRI, LIM GUAN ENG PUN NAK TUMPANG SEKALI. Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

mart said...

sudah2 la menabur dosa keatas diri sendiri..insyaallaah pas akan memerintah negara nanti dengan membawa agama islam sebagai paduan utama..x seperti kerajaan sekarang,kerajaan yang hanya tahu nak bergalak...puii

Anonymous said...

Boleh belah daaa, asal kesilapan Nik Aziz & Pakatan Rakyat semuanya fitnah. kalau Barisan semuanya betul.

Anonymous said...

Boleh belah daaa, asal kesilapan Nik Aziz & Pakatan Rakyat semuanya fitnah. kalau Barisan semuanya betul.

Anonymous said...

klau xtahu peribadi sbnar TGNA...jgn nk ftnah..!!!! ULAMAK pon difitnah....

Anonymous said...

Tak tahu atau cakap sahaja lebih kerja tak jalan, Nik Aziz boleh jalan daa!! Hendak harap air puntidak penah selesai tetapi kalut benda lain kutip derma buat lebuhraya. Bab kroni poknik semuanya halal nak!! kira ok lah angkat kaki boleh jalan daa

Anonymous said...

nik aziz sebenarnya dah kafir.
dia cuma berlindung dengan perkataan islam untuk cari makan dan berkuasa.
tingkah laku dan percakapannya adalah seperti orang kafir dan munafik bercakap

Anonymous said...

Hahaha ada gak puak pembangkang pukimak menyemak dlm ni. Ko nk bela sgt nik aziz nyanyok tu g la berambos isap batang pelir dia. Ko banggakn sgt ngan pas tp pas sndri pecat dato dr hassan ali coz hassan ali perangi arak, maksiat, perjudian n murtadbkat selangor apa cerita bahalol oiii??? G mampos la ngan pas pukimak anak haram!!!

Anonymous said...

woiii..jgn r nk wat bgus sangat..jgn jdi batu api nk memulakan huru hara sesama islam dan melayu..ingat r skit..klau kte,org melayu brsatu padu,org kafir pn takut ngan kte..

Anonymous said...

anon 1:57 aku tak faham siapalah yang menjadi batu api selama ini? Bukankah Pakatan Haram yg terlibat bersama PAS. Kalau nak di ikut mereka lebih kecam dari blog ini

nonbal said...

pokok jawi, kalu dipuja pun akan jadi berhantu, inikan pula manusia, kalau dipuja, maka iblis akan tertawa dan memperelokkan kesesatan seolah-2 satu kebenaran.

Anonymous said...

nik aziz dah tua pakai tongkat biasa la kalo ada orang pakaikan kasut utk dia. ko takde atok ke. ko biar atok ko teraba2 cari kasut? cucu apa ko nih

Anonymous said...

INSYA-ALLAH, kita akan cuba islam kn semula UMNO ini.

Anonymous said...

Maaf duly atas komen saya ni. Setuju dengan kawan kat atas tu. Nik Aziz dah 80 tahun, mata pun dah mula rabun, memang dah sulit nak buat sendiri. Teman yang 50an pun dah kadang2 ada masalah... Moga2 mohan kemaafan dari org yg dituduh.

Anonymous said...

aku bangga kalau dapat sarungkan selipar pada TGNA.. beliau ulamak yang disegani.

Anonymous said...

Cucu dia sarungkan kasut pun nk kecoh...

Anonymous said...

dengan cara mengulas yg rendah , nampak sangat blog ni mcm sampah ! tk boleh nak lawan malaysiakini,topeng perak or anak sungai perak.

Anonymous said...

ni blog sampah...mcm ni la dunia akhir zaman...ulama difitnah...golongan munafik di angkat...bngsa islam jahiliyah dh mkin mnjadi2....

Anonymous said...

Astaghfirullah..memanipulasikan gambar...akal untuk membezakan yg benar atau yg batil..so anda tentukan sama ada anda berakal atau tidak.

Anonymous said...

Jgn baca Malaysiakini shj, compare dgn blog2 lain,situ pun bukan semua betul..lagi satu, korg sendri ingatlah, selagi Allah tak izinkan pembangkang naik atau kerajaan jatuh, tetap x jd..Allah lg maha mengetahui..pembngkang pun jgn taksub sgt!!

shahzleen said...

mari lah islam melayu bersatu,jangan lah terjadi seperti negara lain yang islam di tindas dan di bunuh.

Anonymous said...

jangan terlalu taksub...sebelum pikirkan orang lain...pikairkan diri kita dulu..dah cukup ke ilmu kita nak ke sana nanti...bahasa yang digunakan sangat menjijikkan..mungkin ini yang diajar oleh ibu bapa anda..sungguh menghinakan...

Anonymous said...

yang pastinya pas adalah Parti Ajaran Sesat lagi menyesatkan orang melayu yg akhirnya berpecah belah...

Anonymous said...

yg ckp blog ni sampah pastu guna anonymous lagi xde telur.pastu ckp sampah dia sendiri pegi baca sampah,ape la.jgn dok ludah kat langit nanti jatuh balik.yg pasti rakyat kelantan xnampak lagi ke,jambatan xsiap,air pun xelok elok,nak maju mcmana kalau benda basic pun xleh sediakan.ni berangan nak pulak highway baru kalau jalan lama menghubungkan gua musang tu mcm hampeh,baik la gi turap bagi jalan tu elok dulu,xpayah nak berhighway highway kalau yg lama xleh maintain.apela

salam.. said...

seburuk-2 pas pecat hassan ali yg ada agenda lain. buruk lg UMNO yg langsung tidak perjuangkan ISLAM. setakat perjuangkan melayu je, tapi penuh dgn hasad dengki, iri hati, makan rasuah dan dll.lagi satu, tolong jaga bahasa kau, hisap batang pelir kepala otak kau. ni dah terlalu banyak tonton video porno la nii. serupa mcm parti UMPORNO.

Anonymous said...

cian kat u kan...satu org bace article u yg berbaur fitnah...1 dosa u dapat....='(

ummu aiman said...

bukan satu dosa tp bertimbun2 dosa krn fitnah...

ummu aiman said...

Cakap je pandai...den nak tanya kat sini,,kalau Pas tu sesat kenapa tak ditangkap pemimpin dan penyokong2 Pas n humban dalam penjara??? Sila jawab dengan hikmah bukan provok/emosi...

Anonymous said...

tak payah la korang sibuk nak tengok peribadi Nik Aziz ni.... korang tengok rumahnya sudah la... ada ke pengawal sampai 6/10 orang mcm pepimpin UMNO. Sebaik2 pemimpin, tak akan menghabiskan duit rakyat utk kepentingan sendiri.Lu pikir la sendiri!!!

Anonymous said...

Umno yg kafir..lahanat pnye umn0,,nk fitnahkn orang pas plk,,t0k guru lak tu difitnahkn,,bertaubat la demo tu sebelum terlmbt..jgn nti ko yg mati dalam kafir.

Anonymous said...

politik2.. sebab nh la kita umat islam b'pecah belah.. dh jd lumrah umno fitnah pas,pas fitnah umno.. sama2 buat dosa.. kita pn x thu yg mna 1 btul.. so, jgn t'lalu taksub ngan politik.. JUZ FOLLOW ISLAM.. N ISLAM IS NOT PAS @ BN.. hanya ISLAM agama yg lurus..

Anonymous said...

bila gamaknye dajjal yg berpura2 suci ni nak dijemput Ilahi?dah byk kemungkaran dah dia buat kat malaysia ni... angkuh berlagak mcm bagus... pastu sokong penjubo plak tu... ewwwww.....

badrul amin said...

Astaghfirullah.tulisan merah dalam video tu lain dari apa yang DIMAKSUDKAN tok Guru. Hurm , jangan serkap jarang sahaja dalam memahami tafsiran kata2 Tok Guru tu. Ckna lah terhadap benda ni. Bawak2lah beristighfar.

Anonymous said...

kalau dah tua berhentilah...bagila org lain memimpin. pada aku nik aziz Gila Kuasa. ulama akhir zaman yang songsang. kita patut usaha satukan umat dia tak, lagi nk pecahbelahkan umat. kalau pakai kasut pun dah tak larat, macamana nk pikirkan masalah negeri atau negara. rumah kata pergi kubur kata mari...insaflah orang PAS yang taksub...

Anonymous said...

orang PAS memang mcm tu,depa saja yg betui,org lain tak betui.Depa dah kena balasan dari ALLAH SWT,dok kata sangat org kafir,doa pecah perut,TAUBAT<TAUBAT.

Anonymous said...

laaa... jgn hanya judge melalui gambar shj... fikir dan lihatlah dari segi tahap kesihatan orang yg masih muda dgn org yg dah berumur...

Langgan Melalui Email

Lagi Post Pecah Palak Mikir