Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 29 April 2012

Mursidul Am Tibai Pertualang Anwar Menghina Raja-raja Melayu

Sudah sampai masa kita Tibai pertualang-pertualang yang menghina institusi Raja-raja Melayu yang tidak habis-habis cuba menghasut rakyat dengan didikan menghina Raja-raja Melayu. Institusi Raja-raja Melayu adalah tunggak Agama Bangsa dan Negara yang mengjaga kepentingan yang menyeluruh. Tampa Raja-raja Melayu maka pincanglah struktur perlembagaan negara yang unit ini dan tergugatlah segala kepentingan Islam Bangsa dan Negara.

Mursidul Am Tibai menceritakan bagaiman Tian Chua , Azmin Ali , Khalib Samad Anwar Ibrahim dan Wan Aziziah dengan biadapnya menghina Raja-raja Melayu.

Kita tidak boleh membiarkan pertualang Pakatan Rakyat yang sengaja mencari helah menghalalkan tindakan mereka. Oleh wajib buat kita rakyat yang cintakan Agama Bangsa dan Negara menidakan mereka dari memenangi PRU13. Semua ini wajib kerana mereka yang mengcipta rusuhan bersih 3.0 dan bergitu mudah memohon maaf kepada rakyat supaya kegiatan mereka dihalalkan tampa sebarang tindakan undang-undang. Bolehkah kita membiarkan mereka Pakatan Rakyat terus merosakan negara ini dengan pelbagai anasir-anasir baru yang dicipta khas dan berlawan dengan apa yang kita warisi dari zaman berzaman.

Inilah kebiadapan mereka demi matalamat agenda tersembunyi dan mendapat sokongan dari kuasa Yahudi dan Israel yang berminat menakluk negara ini melalui melantik pemimpin yang boleh mereka caturkan sesuka hati. Awas mereka sentiasa mencari helah untuk menghalalkan melalui kerjasama PAS DAP dan PKR dalam satu Pakatan Haram Marilah sama-sama kita tolak mereka dalam PRU13.

1 comment:

glassman said...

siapa bagi title Mursyidul?

Isu Terkini

get this widget here