Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 5 May 2012

Kenapa Khalid Ibrahim Berkonfrontasi Dengan Azmin Ali

Apabila kes video sex Azmin terbongkar, semua jentera PKR cuba pertahankan Azmin Ali. Tetapi hanya seorang yang sepatutnya menjadi gabungan kuat kepada Azmin Ali tidak mahu terlibat dalam mempertahankan Azmin Ali. Tindakan Khalib Ibrahim seolah-olah sudah bosan dengan Azmin Ali atau beranggapan  Azmin Ali tidak boleh dipercayaai. Adakah kerana Khalib Ibrahim rasakan video sex Azim Ali itu satu kebenaran?

Ramai jentera PKR mula merasakan tidak puas hati kepada tindakan Khalib Ibrahim, adakah mereka berasa marah kerana Kahlib Ibrahim tidak mahu bersubahat untuk melindungi perbuatan Azmin Ali sehinnga rakaman aksi sex dalam tandas itu menjadi satu kebenaran buat Khalib Ibrahim?

Sekarang sudah ada dua orang yang alasan yang kuat keatas kebenaran isu video sex Azmin Ali iaitu Ummi Hafilda Ali yang merupakan adik Kandung Azmin telah mengatakan 99% betul, dan Khalib Ibrahim yang secara tidak langsung seolah-olah mengiakan? 

Jawapannya mudah sahaja untuk Azmin Ali iaitu bersumpah laknat habis cerita, semua orang yang percaya atau tidak sudah tidak boleh kata apa-apa lagi. Tetapi kenapa Azmin Ali takut sangat menggunakan cara yang mudah ini kalau benar-benar dirinya difitnah? Lagi kuat Azmin Ali menunjukan rasa takut, bermakna lagi kuatlah kepercayaan rakyat.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here