Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 19 May 2012

Najib Razak Vs Anwar Ibrahim Siapa Juara Kaki Maki

Anda boleh menilai dengan Bezanya Najib Razak Vs Anwar Ibrahim Siapa Juara Kaki Maki? Ini jelas menampak Najib Razak seorang yang tenang menghadapi situasi yang ditekan dengan persoalan-persoalan dan situasi yang boleh menjatuhkan beliau ketika diserang beberapa individu dalam majlis di 02 Arena London. Berbeza pula dengan Anwar Ibrahim yang tertekan kita diajukan wartawan denga pelbagai soalan, menyebabkan Anwar Ibrahim melenting lalu menghina dan mencaci wartawan dengan ayat-ayat yang tidak sepatutnya keluar dari seorang berstatus pemimpin.
Bergitu juga dengan kesombongan Anwar Ibrahim ketika memberi ceramah rumah panjang Sarawak setelah ditanya Tuai Rumah soal jam omega. Apa lagi mengamuk Anwar Ibrahim lari meninggalkan rumah panjang tampa salam. Video ini membezanya siapa Najib Razak Vs Anwar Ibrahim Siapa Juara Kaki Maki
Sifat Anwar Ibrahim terlampau mengikut hati ini memang tidak layak menjadi ketua negara. berbanding dengan cara Najib Razak fokus gagal dilarikan oleh individu yang sengaja untuk menjatuh maruah Najib Razak sebagaimana Anwar Ibrahim, Sebaliknya Najib Razak terus fokus kepada beratus orang yang datang ingin mendengar ucapannya. Inilah bukti sifat kenegarawannya yang bukan sahaja beliau tidak memarahi beberapa orang itu, malah beliau secara terbuka menyatakan ingin bertemu mereka selepas ucapannya, walaupun mereka cuba menjatuhkan beliau. Cuba bayangkan Anwar Ibrahim kalau tidak maki hamun gerenti teruk kena belasah, jangan main-main dengan Pakatan Haram. Itulah Bezanya Najib Razak Vs Anwar Ibrahim Siapa Juara Kaki Maki siapa lagi kalau bukan Anwar Ibrahim.


No comments:

Isu Terkini

get this widget here