Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 1 May 2012

Panas DSN - Hujah Figh Undi PAS Pembawa Kemudaratan

Panas-panas buat penyokong PAS yang fisabilillah kepada perjuangan mengangkat Ambiga. Huh fisabililllah mengangkat Ambiga dalam perjuangan Kegaganasan yang dipanggil Bersih 3.0 tapi . Apa yang sebenarnya mereka hendak bersih sedangkan mereka semua pengotor?

Yang peliknya yang mana-mana dalam PAS mengalakan rusuhan Bersih 3.0 mengangkat diri mereka sebagai Ulama walaupun perangai macam Ular-ular dalam semak. Sebab itulah habis disesatkan pemikiran takyat dan pengikutnya dengan menghalalkan apa sahaja walaupun boleh mendatangkan kemudaratan kepada negara, walaupun terpaksa berkuatukan kepada seorang perjuang tegar kemutadan negara, walaupun terpaksa bersumpah setia kepada raja bisexsual. Semuanya jadi halal kerana ular-ular dalam semak hendak merasa duduk Putrajaya demi kemudaratan yang baru.

Biarlah mereka-mereka yang berbangga mengaku Ulama dan kita setakat dengar status Ustaz Dr Sulaiman Noordin sahaja sebab yang penting kita bukan ejen perosak dan pembawa kemudaratan sebelum kebaikan. Dengarlah hujah-hujahnya.

2 comments:

Anonymous said...

Pak pelir mikir , mu patut gi kedaroh babi sbb kepalor mu macam kepalor pelir ada kepelor tapi tak boleh mikir....... patut panggil mu menatang babi,

Godisuno said...

astaghfirullah..kenapa orang kat atas buruk sangat bahasanya. bukan kah bahasa menunjukkan akhlak? Astaghfirullah

Isu Terkini

get this widget here