Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 15 May 2012

Pratonton Nizar Jamaluddin - UMNO Berani Kutuk Berdepan La Awat Hang Lari

Jom tengok Nizar Jamaluddin kena kutuk berdepan sampai cabut lari. Nizar dalam twit bolehla mengutuk kot berlakang! Bila berdepan dengan penceramah UMNO awat lari.
Terima Kasih kepada sumber kerana membenarkan dikongsi Al-Kesah AloQStaq

Aku nak hadiahkan video ni khas untuk bebudak Pakatan bongok kat area aku yang mana pada siang tadi , diorang seronok gila melihat gambaq-gambaq foto Nizar balaci DAP tu (kononnya) amat hebat sangat - Kononnya Nizar Berani kerana Benar ... ptuuiiihhh !

Kononnya Nizar siyey tu berani duduk dengan selamba dan relaks nya dalam satu majlis ceramah UMNO yang bertujuan untuk membongkarkan pembohongan Nizar selama ini.

Siang tadi, hampir bernanah lubang telinga aku mendengar puji pujian puja pujaan yang ditasbihkan oleh puak-puak bongok Pakatan Rakyat kat area aku. Tolol punya bangang !Si Nizar tu dah tipu ngkorang hidup-hidup la budak2 Pakatan tolol oiii !

Mana ada penceramah UMNO malam tu pucat ???? ... Penceramah tu TIBAI NIZAR depan-depan lagi ada ler ! ...

Terima Kasih banyak2 kepada sahabatku yang sudi berkongsi video yang bagi aku amat2 terbaek ni ! JOM SEBARKAN !!


AloQStaQ
15 Mei 2012
12:21 Tengah Malam
SELASA

No comments:

Isu Terkini

get this widget here