Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 20 June 2012

Berkata Benar Menjadi Dosa-dosa Paling Besar Dalam PAS

PAS semakin melayakan diri sebagai Perasit Islam Semalaysia apabila Berkata Benar Menjadi Dosa Paling Besar Dalam PAS 

Inilah corak pendekatan islam yang digembar-gemburkan sebagai terbaik tetapi hanya satu retorik dan munafik. Sikap PAS yang menghalalkan politik dalam apa jua keadaan tampa memikirkan fungsi benar atau salah demi matalamat yang akhirnya merosakkan agama bangsa dan negara kita sendiri.

Ini terbukti apabila permainan politik PAS dalam isu Lynas adalah semata-mata demi nafsu ke Putrajaya. mereka memperdulikan fungsi, kenaikan dan situasi keselamatan sebenar Lynas kepada negara. Pada PAS samada Lynas ujud atau tidak bukan hal buat mereka, tetapi bagaimana hendak mencari isu untuk menjatuhkan kerajaan pusat.

Walaupun Lynas terbukti selamat dan bakal memberi sumbangan ekonomi terbesar kepada negara. PAS tidak perduli tetapi lebih rela menjadi Kaldai Hitam DAP. Wahal pakar nuklear dari PAS sendiri menyatakan Lynas sememangnya selamat. Itu seorang pakar dari PAS, tetapi inilah menjadi persoalan apabila Berkata Benar Menjadi Dosa-dosa Paling Besar Dalam PAS

Dimana fungsi Nik Aziz sebagai tok guru dan Musyidul Am PAS, adakah dia bertindak bekerja dengan kebenaran atau bekerja demi nafsu. Ohhh tidak!! Nik Aziz tidak boleh disentuh nanti di tuduh Fitnah, tetapi bagaimana pula Nik Aziz dan ramai lagi puak-puak PAS memfitnah kerajaan pusat dan Lynas adakah itu dihalalkan dengan syurga ciptaan Nik Aziz, Berkata Benar Menjadi Dosa-dosa Paling Besar Dalam PAS adalah bukti PAS hanya sekadar Perasit Islam Semalaysia. Ikuti secara jelas dari youtube dibawah!!

No comments:

Isu Terkini

get this widget here