Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 21 June 2012

Gempar Pengakuan Seorang Pondan Terhadap Anwar Ibrahim

Fuhh!! Anwar Ibrahim semakin menyerlah dengan homoseksualnya! Malah ramai para pondan menggenali Anwar Ibrahim sebagai homseksual. Apatah kecenderungan Anwar Ibrahim sendiri bergitu mengambil berat kepada golongan ini. Malah Anwar Ibrahim sendiri menghadapi pelbagai tuduhan moral yang terlibat dalam gejala liwat. Kenyataan Gempar Pengakuan Seorang Pondan Terhadap Anwar Ibrahim telah membuktikan Anwar Ibrahim sememangnya bisexsual.

Sebab itulah Ambiga setia sangat dengan Amwar Ibrahim sebab dia pun dikaitkan dengan lesbian, kerana dalam hidup Ambiga tiada lelaki mendapinginya di rumah sebagai suami. Kena pula kedua-dua perjuangan Seksualiti Merdeka yang membela golongan LGBT. Dari itu semakin ramai berani membuat kenyataan Gempar Pengakuan Seorang Pondan Terhadap Anwar Ibrahim seperti ini. 

Yang peliknya kenapalah Nik Aziz boleh terjebak sangat dengan kedua-dua orang ini. Sehinga sanggup memecat Hasan Ali yang lebih lama menjadi ahli dan perjuang yang berani dalam PAS. Boleh Nik Aziz pecatnya semata-mata membuktikan kesetiaan kepada Anwar Ibrahim dan Ambiga. Malah Nik Aziz bersedia menjadi pengikut dalam Bersih 3.0 semata-mata Ambiga mengetuainya. Malah Nik Aziz bersedia bertolak ansur membenarkan Khalimah Allah sebagai ganjaran dan kemurtadan didiamkan walaupun Nik Aziz tahu Ambiga bersedia memberi peguam percuma kemana-mana orang islam yang mahu menjadi murtad.

Dengan Pendedahan Gempar Pengakuan Seorang Pondan Terhadap Anwar Ibrahim sudah tentu tidak cukup buat Nik Aziz menilainya kerana  nafsu terlampau mengimpikan Putrajaya.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here