Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 21 June 2012

Rafizi Ramli PKR Cakap Pandai Kerja Tak Jadi Akhirnya Cabut Lari

Ini dia Rafizi Ramli yang bergitu kuat berdebat disana-sini. Mulutnya kalau bercakap macam punyai pengalaman yang mengcipta sejarah ekonomi terbaik dunia. Itu dari segi tiori, tetapi apabila selama dua tahun sebagai Ketua Eksekutif Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor. Apa yang telah dibuktikan oleh Rafizi Ramli. Dimana pencapai yang boleh dibanggakan?

 Adakah jika orang seperti Rafizi Ramli berkemampuan memutar belit cerita di pentas debat tidak perlu membuktikan apa-apa di dunia nyata. Itulah Rafizi Ramli PKR Cakap Pandai Kerja Tak Jadi Akhirnya Cabut Lari kerana kepala dah naik bengong hendak fikir pentabiran Selangor berterabur.

Kalau setakat berdebat dan bercakap berbuih-buih tetapi apabila pembuktian peraktikal langsung tidak berguna. Tidak kiralah sama ada Rafizi Ramli letak jawatan atau tidak kedua-duanya tidak berguna langsung. 

Langsung tidak mampu memberi apa-apa sumbangan kepada rakyat Selangor. Inilah sebab Rafizi Ramli PKR Cakap Pandai Kerja Tak Jadi Akhirnya Cabut Lari sebab dak tak reti nak buat apa-apa lagi.

Rafizi Ramli mungkin telah memahami atau langsung tak faham apa-apa! antara bercakap dengan melaksanakan adalah dua perkara berbeza. Jadi memang baguspun berundur dan tidak perlulah hendak beri alasan nak masuk bulan ramadan.

Kalaulah semua orang hendak letak jawatan ketika bulan ramadan, semata-mata beribadat alamat hancurlah negara. Jadi jangan beri alasan jangkal sebergini. Kalau dah Rafizi Ramli PKR Cakap Pandai Kerja Tak Jadi Akhirnya Cabut Lari tidak payahlah beri alasan tutup pekong.

Sudahlah kerja dan pencapaian entah kemana ada hati juga hendak mengutuk Tun Mahatir. Antara Tun Mahathir dengan Rafizi Ramli, setitik pun tidak ada tanjak buat Rafizi boleh banggakan tentang dirinya dengan membanding Tun Dr Mahathir, bertambah nampak bodoh Rafizi Ramli seperti kutu tepi jalan. 
  • Kalau setakat buat selangor berhutang sana sini! 
  • kalau setakat buat isu sampah bersepah sana-sini!
  • Kalau setakat buat muka bumi Selangor berlubang sana-sini kerana projek Pasir negeri yang banyak dikatakan kena curi! 
  • Memang PecahPalakMikir dapat manusia macam ni....

Tidak payahlah Rafizi ramli mengdabik dada lebih hebat dari Tun Dr Mahathir. Buat malu je manusia macam ini. Nak kutuk tetapi tidak sedar diri macam kutu!

No comments:

Isu Terkini

get this widget here