Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 19 July 2012

Dekat Malaysia Baru 2 Hari Pakai Tudung Sudah Boleh Jadi Ustazah

Ada satu kisah mengenai artis baru dua hari pakai tudung terus dimatabatkan sebagai ustazah. berceramah sana-sini dengan mengutuk lawan dengan fahaman politik yang mendukung pulralisme dan kebebasan hak LGBT bersuara. bergitulah ajaibnya Dekat Malaysia Baru 2 Hari Pakai Tudung Sudah Boleh Jadi Ustazah.
Nasib baik Paris Hilton bukan kat Malaysia
kalau tak ramai yang pujuk masuk politik.

Memang betul kata Ustaz Kazim Elias di Dewan Merdeka Majlis Perbandaran Manjung, Perak, pada 15hb Julai 2012 - bertajuk: Sokong Islam. 

Kalau dulu punya bergambar separuh berbogel dalam tayangan drama dan majalah tetapi semuanya terhapus setelah dua hari memakai tudung? Hebat bukan Dekat Malaysia Baru 2 Hari Pakai Tudung Sudah Boleh Jadi Ustazah dan mengambus semua dosa-dosa lama? 

Persoalannya mereka ini berpolitik sekadar glamor atau prinsip. Atau mendapat sumber pendapatan baru? Kalau ikhlas bertaubat kenapa mesti bersikap mencari salah orang lain?

Iyalah kalau benar-benar hendak bertaubat janganlah berlagak tidak tentu gaya dengan menampilkan diri sebagai orag yang paling warak. Malah menuduh orang sana-sini sesat. wahal dirinya tidak sedar ataui berselindung dengan habuan-habuan tertentu? ikutilah youtube dibawah..

No comments:

Isu Terkini

get this widget here