Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 29 October 2012

Melihat Anwar Ibrahim Serang Soi Lek Memang Pecah Palak Mikir


Terus terang Melihat Anwar Ibrahim Serang Soi Lek Memang Pecah Palak Mikir kadang-kadang terasa terasa hendak tergelakpun ada. malah kalau soal kemuskilan tentang siapa Anwar Ibrahim yang sesedap mulut menyerang Soi Lek. 

Katanya Presiden MCA, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek tentang hudud satu penghinaan nyata terhadap agama Islam. Tetapi tidak penah pula Anwar membidas Karpal juga yang menentang Hudud!

Bergitu juga dengan perangai Anwar yang mendukung keselamatan Israel, menyokong LGBT, menyokong Seksuliti Merdeka, Merelakan Khalimah Allah tergadai dan pluralisme,  tidak pu;a dianggap sebagai penghinaan terhadap islam.

Malah katanya lagi “Saya sifatkan ianya sebagai satu serangan yang biadab dan telah menyinggung perasaan umat Islam,” itu terhadap seorang yang kita tahu dirinya kafir! Bagaimana pula dengan sikap Anwar yang merupakan seorang islam dan tidakkah terasa dirinya sebagai satu serangan yang biadab dan telah menyinggung perasaan umat Islam,” 

Ini yang menyebabkan ramai yang Melihat Anwar Ibrahim Serang Soi Lek Memang Pecah Palak Mikir 

Sikap Anwar yang memilih apa sahaja untuk kepentingan populariti diri dan mencari pengaruh dan sokongan menyebabkan Anwar bersikap seperti talam 14 muka termasuk Melihat Anwar Ibrahim Serang Soi Lek Memang Pecah Palak Mikir.

Jadi layakkah Awar mengeluarkan kenyataan menyerang Soi Lek?


No comments:

Isu Terkini

get this widget here