Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 14 December 2012

Abby Abadi Berhajat Dapat Lesen Senjata

Wah bukan main lantang Ustazah Celop menyerang Afdlin Shauki yang sedang menyertai misi bantuan Gaza.

Abby ini bukan apa! sudah menjadi rutin buat seorang janda yang perlu mencari populariti dalam politik demi memastikan ranking dia naik dan sudah pasti memboleh nilai tahap habuan meningkat!

Untuk mencari makan dalam arena politik terutama dari artis seksi dahulunya! perlu melakukan berberapa tranformasi dari berhijab dan berani menyerang apa sahaja tampa kisah betul atau salah!

Dengan kebebasan PAS yang memberi makan kepada Abby dan juga polisi PAS boleh buat apa sahaja asalkan matlamat perjatuhkan dan lahirkan kebencian rakyat kepada kerajaan berkesan! Inilah dinamakan konsep Matlamat menghalalkan cara!

Jadi dengan kelebihan ini! Abby bebas menyerang sesiapa sahaja asalkan mendapat perhatian warga PAS. Fungsi Abby pelekehkan tranformasi dan kebajikan UMNO BN. Semua itu harus diperjatuhkan demi mengelak kredibiliti PAS terjerumus dalam jurang yang teruk.

Bagi memenuhi rutin sebagai aktivis berbayar dari PAS. Abby perlu lantang dan berani serang sesiapa sahaja termasuk usaha kerajaan membantu mangsa perang di Gaza. Apatah kelihatan ramai artis Malaysia berminat meluangkan masa bekerjasama dengan kerajaan dalam program Misi Bantuan Ke Gaza.

Abby ingin berjihad malah mengaku semua ahli PAS mahu berjihad tetapi mereka tidak ada senjata!

Adakah Abby ini kurang pengetahuan yang untuk menyertai kumpulan jihad berperang dengan Israel mesti masuk secara "Underground" melalaui terowong bawah tanah! Bergitu juga dengan senjata dibekal secara demikian!

Pergilah kalau berhajat hendak berperang, tiada siapa hendak larang, tetapi berani ke Abby yang riak sangat mendabik dada sedemikian rupa?

Atau apa yang Abby sudah bantu Gaza selain bekerja keras dalam politik untuk memastikan ranking aktivis dalam PAS naik demi mengjaga pasaran celoteh Abby.

Kalaulah berbanding Abby dan Afdlin, Afdlin mati ketika membantu saudara di Gaza dan Abby mati ketika mengutuk, menghina dan mencaci misi Gaza. Abby rasa siapah yang lebih dipandang Allah.

Inilah politik ustazah celop cari makan! Tidak cakap miss soru beb!

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

Anonymous said...

Ahli pas pergi Palestine dan berperang disana mana masuk utusan meloya. Pasal tu anda buta mata dan buta hati. Sebab itu rujukan anda.

Anonymous said...

Ade masuk haprakah-daily atau suara Keldaian ke??? ce tunjuk sikit pejuang haprak hamPAS pergi berjuang ke Palestin tu??? Lagi satu bangkai hamPAS, ko kenal tak siapa Hero Palestin dalam hamPAS?? Agak-agak dia dah sampai ke Palestin ke??? 'Hero Palestin' yang bahalol.....

Isu Terkini

get this widget here