Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 27 December 2012

[Video] Bongkar UMNO Zalim Jual Tanah RM133juta Untuk 2700 Hektar di Kelantan

Lihatlah bertapa zalimnya kerajaan pusat yang mempergunakan modal sebanyak RM133juta. Kerajaan Kelantan hanya berdiam diri tampa berkata apa-apa sebab ini demi kebaikan peneroka yang tidak mampu dijaga oleh Kerajaan Kelantan

Ceritanya sebenarnya. Nasiblah! UMNO Kerajaan Pusat bersedia mahu menyelamatkan tanah seluas 2700 hektar tanah di Kelantan dengan menjelaskan hutang sebanyak RM133 juta yang tertunggak dari 6000 peneroka dan perkebun kecil di bawah Lembaga Kemajuan Kelantan. Hutang yang tertunggak semenjak 1978 ini amat membebankan rakyat tetapi tidak diperdulikankan kerajaan negeri.

Isu ini kalau diharapkan PAS alamat ada lagi kes tanah dapat ke tangan yang tidak sepatutnya. Kerana kerajaan negeri lebih berminat untuk mencari dana bagaimana hendak tawan Putrajaya dan bagaimana hendak  mensabotaj usaha Tranformasi Kerajaan.

Kalau berginilah cara PAS lebih mengutamakan matalamat Parti dari memikirkan perit resah rakyat diberlengu masalah. Alamat hancurlah negara ini jika memereka berjaya memerintah kelak. Apatah ketika mereka memerintah hanyalah sebagai kadam kepada PKR dan DAP. Lagi-lagilah hancus.

Berbalik pasal isu Tanah yang paling baik PAS hati dengan mengjaga kepentingan DAP seperti mana di dedahkan Pisau.Net sampai hendak saman tetapi tengoklah bagaimana mereka ingin berlaga dengan Pisau.Net

No comments:

Isu Terkini

get this widget here