Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 28 December 2012

[Video] Pendedahan Skandal Tanah Dan Balak Pas Kelantan Hanya Untuk Nafsu Kroni

Orang-orang kelantan wajib melihat [Video] Pendedahan Skandal Tanah Dan Balak Pas Kelantan Hanya Untuk Nafsu Kroni yang langsung tidak mengjaga kepentingan rakyat.

Pendedahan ini membuktikan boleh membuktikan kerajaan PAS terlampau mengjaga kepentingan kroni berbanding menjengok permasalahan rakyat kelantan yang diberlengui dengan pelbagai isu.

Bukankah ini melambangkan yang kerajaan PAS lebih zalim. Zaim sampai terlupa dengan tanggungjawapnya kepada rakyat negeri sendiri, sebaliknya terlampau sebok menyalahkan orang lain. Apa lagi yang kerajaan negeri Kelantan pandai buat selain mengabis duit dan menguip derma tanpa pandai mencari sumber pendapatan buat kegunaan kerajaan negeri, bagi memberi khidmat kepada rakyat kelantan sendiri?

Bukankah kerajaan Kelantan lebih kepada kerajaan minta sedekah? Kalaulah PAS mampu berdikari menyediakan pembangunan negeri berbanding membangunkan ekonomi kroni, sudah lama mereka diberi peluang mentabir negara. Ini bukan setakat hendak mentabir negara! hendak mentabir negeripun dah haru-biru jadinya?

No comments:

Isu Terkini

get this widget here