Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 9 March 2013

Video Pertemuan Sulit Anwar Dengan Bapa Saiful Demi Tutup Lahad Datu

Ini adalah saat paling getir buat Anwar apabila semalam 8/3/2013 menjadi hari paling malang buat Anwar Ibrahim apabila isu Lahad Datu terbongkar dengan penglibatan Suaram menyalur 2 juta US Dolar kepada pengganas Sultan Sulu Palsu. lihat Watch "Insiden Lahad Datu : SUARAM Salur 2 Juta US Kepada Penceroboh" on YouTube

Kerana terdesak Anwar cuba alihkan perhatian rakyat dengan perjumpaa ini Watch "Video Anwar dan Bapa Saiful" on YouTube  Hingga Bapa Saiful membuat U Turn mengalih cerita UMNO bersalah.

Tetapi tidak lama kerana Saiful Bangkit buat kenyataan iniWatch "Jangan Terpedaya Permainan Jijik Anwar - Saiful Bukhari" on YouTubeMenyebabkan Anwar sekali lagi terduduk apabila semuanya menjadi senjata makan tuan.

Kita lihat semula apa sumpah laknat Saiful Watch "Pengakuan Bersumpah Saiful Bukhari (Full Version)" on YouTube Jadi ada wajip Bapa Saiful bersumpah laknat yang Anaknya berbohong dengan sumpah laknat dahulu. Hakikatnya timbul cerita Bapa Saiful dibeli Anwar dan Bapa Saiful juga dalam keadaan kesuntukan wang. Tepat pada masa buat Anwar tetapi makan diri la pulak!

Salah seorang peguam pasukan Anwar, R Sivarasa berkata, pendedahan yang dibuat Azlan juga sangat penting dan membuktikan apa yang pihaknya cuba memberitahu bahawa ini satu kes yang direka cipta dari peringkat awal sampai sekarang.

“Pendedahan ini adalah penting kerana sebagai ayah, beliau sepatutnya tahu apa yang berlaku terhadap anaknya.“

Tetapi kenyataan youtube dan bukti pertemuan Bapa Saiful bersama Anwar membuatkan usaha Sivarasa gagal apatah lagi Sivarasa juga antara individu berpengalaman isu pemisahan Timor Timur daripada Indonesia sekitar tahun 1990an. Hingga berjaya dan jangan dalam isu Lahad Datu bersama Tian Chua mereka pergi ke Manila 3 hari sebelum pencerobohan Pengganas Sultan Sulu palsu. Jadi usaha menutup pekong dengan mempergunakan bapa Saiful gagal sama sekali.

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Isu Terkini

get this widget here