Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 12 April 2013

Akhirnya Menjadi Juga Harun Din Tinggalkan PAS

Pengumuman Tergempar : "Tuan Guru Dato Dr Haron Din mengisyihar untuk keluar dari Pas berkuatkuasa hari ini. Menurutnya perjuangan Pas sudah jauh menyimpang, tidak releven serta melanggar etika dan tata sulila Islam. Sehubungan dengan itu Markas Pas seluruh Negara akan dibukarkan.

Tuan Guru Dr Harun Din juga menyeru agar semua Penyokong Pas agar kembali pada Islam dan menyokong kerajaan di bawah Pimpinan YAB Perdana Menteri"

Nota : Perjuangan untuk wujudkan FIKRAH ISLAMIYAH hendaklah dari luar tong sampah. Pas ibarat tong sampah dipenuhi najis. Perjuangan Dr Haron Din sewajarnya dari dalam Kerajaan. Kembalilah sebelum terlewat!

Begitulah sumber yang diperolehinoleh KC... Mungkin ada kebenarannya, apabila SU Agong Pas sendiri sudah membelakangkan Islam dan menjadi duri dalam daging kepada Pas.. Pas hari ini bukan macam Pas dulu, ia telah terpesong dek kerana berkawan dengan Dapig dan pkr..

7 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum.. nak tanya dari mana sumber maklumat ini diperolehi.. sekiranya betul Alhamdulillah.. sekiranya tak tau darimana sumber atau sumber yang kurang pasti.. rasanya elok di sahkan terlebih dahulu..

Anonymous said...

Menipu je.. bila masalah harun din tinggalkan pas...

Anonymous said...

Sudah sudahlah menjadi seorang yang menyuburkan fitnah..Semoga mendapat balasan Allah atas fitnah yang disebarkan..

Anonymous said...

org umngok ni tk habis2 dgn fitnah..

Anonymous said...

pembohong besaq...cukuplah jadi pencacai umgok,umporno,bee end...

Anonymous said...

Liwat depan mata, berak penuh kunyit, kencing merata2..korek sampai lebam..pemimpin kau org tak nampak..mcm gajah berak depan mata tak perasan..tp kalau kuman kencing hujung tanjung kau leh bau...perghhh...bodoh piang lah pencacai kunyit dan stopali

Anonymous said...

Harun Din payah nak tinggalkan PAS, Nik Aziz dah kena dukung menunjukkan yang tak lama lagi dia dah nak pi...Kalau Harun Din tinggalkan PAS rugilah dia dah lama tunggu nak naik Mursyidul Am. Itulah kalau dah ada penyakit wahan. Fikirkanlah Harun Din tanya sama hati betul ke perjuangan puak kau tu berlandaskan ISLAM. Once I respected so much.... what a waste.

Isu Terkini

get this widget here