Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 17 October 2013

Skandal Pembohongan "Wang Rakyat" Anwar, Nik Aziz Lim Guan Eng Terbongkar

Kali ini Encik Epul berjaya membongkarkan pembohongan  bersiri "Wang Rakyat" oleh Anwar, Nik Aziz, Lim Guan Eng dan diikuti para kuncu-kuncu mereka, demi mengaburi mata rakyat dan menghalalkan perbuatan khianat mereka. Selama Pakatan Rakyat cukup licik mengaburi setiap pekung mereka dari rakyat menyedari siapa sebenar Pakatan Rakyat termasuk PKR PAS dan DAP.

Cuba kita fahami sejenak apa yang dibongkarnya.

Selama ini rakyat benar-benar keliru dan tertipu dengan apa yang sebenar istilah "Wang Rakyat"?

Rakyat lebih tertipu lagi apabila kita mengenangkan kembali Wang Derma Lebuhraya Kelantan... Kemana menghilangnya? Bukan itu juga boleh dikira wang rakyat? Dalam isu ini bila masa agaknya Nik Aziz boleh buat pencerahan?

Rakyat akan lebih tertipu lagi dengan Anwar yang sehingga sekarang gagal menjawap isu dibawah ini. Rujuk sini untuk pautan lebih jelas

Lim Guan Eng pula projek trowong dasar laut, masih menyembunyikan dan berdiam diri dalam soal pemberian kontrak kepada syarikat kroni dan rumah Lim Guan Eng tinggal sekarang bernilai dari pendedahan pautan ini

Agak-agak anda mereka dapat semua ini melalui wang jatuh dari langit? Maka benarlah apa yang dikatakan oleh saudara kita ini.



No comments:

Isu Terkini

get this widget here