Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 11 November 2013

Pakatan Rakyat Akan Bantu Indonesia Selamatkan Pengawal Perompak Pembunuh Ambank

Ini satu berita yang sukar berlaku di negara lain. Maka itu Pakatan Rakyat menggesa kerajaan Indonesia agar mengemukakan bantahan rasmi atas layanan tidak berperkemanusian rakyatnya oleh polis Malaysia. Ini bersesuaian dengan gesaan Datuk Seri Anwar Ibrahim kelmarin yang mahu kerajaan negara-negara ASEAN menilai rekod hak asasi manusia di Malaysia.


Ini bukan karangan PPM tetapi telah disebarkan oleh kebanyakan blogger pro Pakatan Haram dan gambar ini antaranya.



Maka bermulalah hujah mirip muka dalam CCTV tidak boleh membuktikan Ardi bersalah. Punyalah kurang akal blogger ini. Kalau dah nama pengawal keselamatan Ambank yang dikhabar agak lama di Bank tersebut tentulah orang dalam bank tersebut dapat cam siapa pengawal kejam itu.

Keduanya CCTV dikatakan tidak boleh jadi bahan bukti, sejak bila dan apa guna bank pakai CCTV kalau tidak boleh jadi bahan bukti? Lainlah PR benci sangat dengan CCTV sebab video China Doll dan Stopa.

Tidak cukup dengan itu para peguam PR lebih risau keselamatan penjenayah indon sehingga sanggup tawarkan khidmat guaman.

Yang paling bangsat, mereka ini menghina-hina susah payah polis menyelesai masalah tetapi kalau masalah tak selesai mereka juga buat isu. Sebenar penggiat media pakatan ni jenis pengkhianat negara sebab itulah mereka lebih rela membela warga indonesia berbanding rakyat Malaysia.

Lebih menyedihkan blogger melayu ini rela membela orang cina berbanding membela orang melayu. Tengoklah ada India dan Cina kena serang mereka dulu yang sampai.

6 comments:

myonemazlin said...

Pembangkang kat Malaysia nie dah tak waras udah... jangan dihairankan satu hari nanti penjenayah2 di Malaysia akan dipandang sebagai Hero

paridah said...

tanya jer pkr tu kalau yg ditembak kejam tu, anaknya, adiknya, r sesiapa saja yg sgt dikasehinya...mcmana pula tindakannya..








Anonymous said...

Bangang betul. Aku ingat benda ni tak kene mengena dgn politik.. rupanya ini pun dia buat isu jugak? kesian keluarga arwah. tapi apa nak heran ye tak, kalimah Allah pun dia boleh bagi kat kapir, azan pun dia sokong takyah kuat2, hak melayu pun dia taknak pertahan, sabah kena serang pun dia kata sandiwara.. takde satu pun yang diorang buat utk kebaikan. semua utk tuduh orang bukan2 je.. cibai punya pakatan. nak sangat jilat bontot cina takyahla ajak orang

hazami ahmad nawawi said...

Tak hairanlah komunis pun dikatakan pejuang,

Anonymous said...

Ape ade kisah..
Anuar hti dah ckp hitam.
Xblh nak menilai lg.doakan kaum kerabat dia yg ditimpa musibah yg lbih dasyat lg.tgk ape dia nak sembang.
Dilahirkan islam tp hti syaitan.
Penyokong pmbangkang same bodoh.


Unknown said...

PERTAMA,LAYANAN BURUK??? PENJENAYAH TAK SELAYAK MENDAPAT LAYANAN FIRST CLASS SIAP ADA BODYGUARD,MAKANAN SECRET RECIPE,DIPAYUNG SETIAP MASA....DAH NAMA PENJENAYAH,SAMPAI BILA TETAP PENJENAYAH....CCTV TAK BOLEH JADI BUKTI MAKNANYA BODOHLA SESIAPA YANG ADA PASANG CCTV DI RUMAH SEBAB TAK BOLEH JADI BUKTI NAK TANGKAP PENCURI....SO BILA DAH PEMBANGKANG TETAP PEMBANGKANG./....KALU ADA JENAYAH LIBATKAN KELUARGA SENDIRI,SALAHKAN DIRI SENDIRI KERANA MEREKA PEJUANG PENJENAYAH DAN BUKAN PEJUANG RAKYAT

Isu Terkini

get this widget here