Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 2 March 2012

Dunia PR yang semakin kelam kerana DS Najib



Bagaikan hujan batu menimpa kepala Anwar, hinggakan terduduk habis bala tentera Pakatan Rakyat. Semuanya angkara Datuk Sri Najib mengumumkan permangsuhan tol  50%, bagi setiap penguna lebuhraya Grand Saga. Sesiapa yang berulang-alik dari Kajang ke Kuala Lumpur, akan merasa nikmat hujan rahmat dari usaha keras Datuk Sri yang bersungguh-sungguh menunaikan tangungjawap PM yang penuh prihatin kepada rakyat.

Apa yang paling menghairan rakyat, Pakatan Rakyat yang selama ini bergitu beria-ia menjanjikan bebas Tol semasa PRU12. Akhirnya Datuk Sri Najib tampa bercakap besar dengan berjanji sana-sini, semalam mengumumkan berita gembira tentang tol. Ehhh mana janji-janji Lim Guan Eng semasa PRU12, iaitu menghapuskan Plaza Tol Sungai Nyior. Alamak dah nak masuk PRU13, belum lagi terhapusnya Plaza Tol Sungai Nyior dan rakyat masih juga kena membayar tol. Itulah janji-janji PR manis dibibir, Pecah Palak Mikir.
Bercakap tentang janji-janji dari wajah yang kurang sinar nur Anwar, huhh orang yg dipanggil anugerah tuhan inilah sedap mulut apabila berjanji tapi tak penah tertunaipun. Itulah kalau yang bernama Penipu Rakyat. 

Sebagai rakyat Malaysia harus yakin dengan melihat usaha Datuk Sri Najib yang betul-betul bertekad untuk membuat tranformasi membela nasib rakyat dari segenap sudut. Memang tak syak lagi Datuk Sri Najib adalah seorang yang betul-betul layak dilantik sebagai Perdana Menteri Malaysia di Pilihanraya Umum ke 13 nanti.




1 comment:

Anonymous said...

Hidup Najib

Isu Terkini

get this widget here