Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 22 March 2012

Nik Aziz Seronok Sakan!!

Nampaknya Nik Aziz semakin ceria menyambut kedatangan Kadir yang meninggalkan UMNO.  Memang diakui kedatangan Kadir akan memberi impak yang besar buat UMNO kerana Kadir mengetahui sebelok-belok perjalanan UMNO. Itulah kelebihan buat Pakatan haram sekarang.

Biarpun bergitu, warga UMNO harus bersyukur kerana keluar lagi seorang perasit yang boleh menjatuhkan UMNO secara halus. Selama ini UMNO menghadapi masalah kerana kehadiran berberapa parasit dalam UMNO, yang sentiasa mensebotaj setiap perjalanan perancangan Tranformasi Kebajikan Rakyat. Samada Kadir berada di dalam UMNO atau tidak, kedua-duanya langsung tidak berguna untuk memajukan dan mengukuhkan UMNO. Penghijrahanan Kader lebih kepada mempelihatkan faktor strategik mendapat kedudukan diri pribadinya, dan bukannya berasaskan prinsip perjuangan. Bertambah lagi sampah-sarap dalam Pakatan Haram. Biarkan.. Biarkan..!!

Menyentuh kepada alasan Nik Aziz mengaitkan PAS semakin islam dan UMNO perjuang kebangsaan. Agaknya Nik Aziz sendiri tidak sedar dipermainkan Anwar yang cuba menyerapkan pengaruh Yahudi dan Israel ke dalam PAS melalui parasit-parasit PAS yang semakin beranak-pinak dalam kantung PAS. Bila dah beranak -pinak makin saratlah dan kalutlah kemelut kehilangan prinsip perjuangan asal. Ini bukan cakap kosong tapi rakyat boleh nampak apa yang dilalutkan PAS. Semua isu perubahan dasar perjuangan PAS, sampai sekarang gagal diperjelaskan majlis tertinggi PAS kenapa?

  • Gagal mempertahankan khalimah Allah
  • Gagal mempertahankan prinsip anti Yahudi seumur hidup.
  • Gagal memperjuangkan dan menegakan hukum Hudud dan menjadikan agenda di dalam  buku Jingay
  • Gagal memperjuangkan Negara Islam yang  kononnya tidak ujud di dalam Al-Quran
  • Gagal mengekang prinsip PAS dari bersetongkol dengan kafir harbi. Maknanya PAS tidak sedar semakin memperjuangkan Kebangsaan.
  • Menghalang aktiviti Himpunan Sejuta Ummah untuk selamatkan akidah. PAS berangapan matalamat himpunan ini lebih hina berbanding PAS menyokong sepenuh tenaga himpunan Seksualiti Merdeka yang melibatkan LGBT iaitu golongan menuntut kebebasan bermaksiat.
  • Memecat mana-mana ahli yang benar menjalankan prinsip asal perjuangan PAS kerana ingin bersama-sama puak kafir harbi. 
Oleh itu ingin diucapkan kepada PAS dengan "Selamat Datang Ke Alam Kejatuhan PAS". Masa akan menentukan kejatuhan PAS kerana hilang arah menentukan arah prinsip perjuangan. 

No comments:

Isu Terkini

get this widget here