Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 4 April 2012

Ada Yang Tidak Kena Dengan YouTube Adam Adlin Ditumbuk Di Kerinchi

Tiba-tiba Adam Adlin kena tumbuk. Fuhh kalau benar-benar berlaku memang padan muka. Tertapi apabila dilihat balik YouTube berulang kali, ada rasa yang tidak kena? 

Jika anda pehatikan di timeline 0.01 kemera telah merakam Adam Adli mewakili Mahasewel di tingkat atas dan tiba-tiba timeline 0.03 kamera telah beralih di tingkat bawah mengahala kepada watak yang berkata:
"Apa kena mengena kau dengan rumah aku"

Hairan bila kita terliti posisi kamera dari tingkat atas dan bawah. Ini adalah persoalan yang paling kuat, memandangkan video penuh tidak ditayang. 

Dimana video penuhnya?

Kenapa video ini mesti di edit sebelum ditayangkan kepada umum?

Juga menjadi suatu yang menghairankan apabila seorang lelaki datang menumbuk Adam Adli dengan tiba-tiba kemudiannya hilang.

Apa yang pasti rakaman ini bergitu teratur dan tersusun tampa cacat cela, malah zoom kamera tepat pada masanya. Ini yang membuatkan bertambah banyak persoalan ke atas kebenaran disebalik drama. Semuanya bagaikan sebuah drama yang diarah dan diolah dengan terbaik sekali, Boleh meraih anugerah lakun layar terbaik dan bintang popular lagi tu!


Ada persoalan lain juga yang boleh dikaitkan setelah Adam Adli sekarang mengalami masalah popularitinya jatuh. Adakah ini kaedah cuba menaikan kembali populariti Adam Adli dengan kaedah mengaih simpati orang yang teranaya. Kaedah orang teranaya sememangnya kaedah yang sering digunakan oleh Anwar dan Pakatan Haram dalam menagih simpati rakyat. Walaupun kaedah ini tidak boleh populariti secara menyeluruh tertapi cukup menaikan keberanian sebagai Mahasewel berani mati.

Berbalik kisah Kerinchi memang diakui Nurul Izzah PKR memang tidak penah mahu ambil berat nasib rakyat, yang dia tahu twit hari-hari dan sebok hendak memecah belah perpaduan rakyat.

Apa jua yang berlaku di Kerinchi, yang pastinya UMNO-BN tidak penah terlibat dengan publisiti murahan macam drama ini. Setakat kehadiran Adam Adli sedikitpun tidak mengentarkan warga UMNO-BN.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here