Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 18 April 2012

Altantuyaa - Gobind Singh Mati Akal Bila Zulkifli Nordin Buktikan Pakatan Rakyat Menipu

Pertelingkahan antara Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru dan Puchong berkenaan isu kes pembunuhan Altantuyaa. Isu yang dibangkitkan oleh Gobind Singh dari parti DAP itu bagaimanapun dijawab balas oleh Zulkifli Nordin dari Bebas dan juga peguam yang terlibat dalam kes tersebut. 

Zulkifli Nordin membuktikan Pakatan Rakyat hanya terpaksa mencari isu menjatuhkan DS Najib. Kerana mereka tidak boleh melawan kemampuan dan kepakaran najib mentabir negara malah untuk menandinginyapun tidak mampu. Sebab Anwar kualitinya tahap RM1, mana ada poduktiviti melainkan sebagai ejen perjahanam adalah! 

Bagaimana Gobind Singh dapat menidakan pembelaan Zulkifli Nordin terhadap DS Najib, Sedangkan dia antara perguam yang terlibat dalam perbicaraan Altantuyaa? Terbuktilah selama ini Pakatan Haram akan mencari apa jua menjatuhkan DS Najib. Walaupun terpaksa menuduhnya sebagai pembunuh. Mereka sanggup menjemput bapa Altantuyaa dan menyuruh dia menungu di pintu lif Parlimen, semata-mata mengharapkan pertembungan yang menarik bakal berlaku antara kedua-dua mereka dan menjadi kelebihan buat Pakatan Haram menyerang balik?

Sekarang semua sudah terjawap yang Pakatan Haram memang bermain bangsat? Almaklumlah tarikh luput mereka kian hampir tidak lama lagi. Anwar sekarang pun sudah hilang kejantanan apabila mula mewar-warkan tidak membubarkan DUN Selangor semata-mata berdasarkan alasan-alasan yang dilihat bodoh! Kalau diturut macammanapun tidak penahnya betul? Buang masa layan puak-puak terdesak macamni!

5 comments:

Anti PR said...

Juak2 tu tak puas pegang tampuk pemerintahan kerana dirasakan aksn tumbang pd PRU13. Yang lain hanya alasan bodoh.

Anonymous said...

cuba buat isu tapi terkantoi tak boleh nak jawap lepas tu buat bising mcm di zoo..

itulah puak2 pembangkang low classs..

Anonymous said...

Gi dok import ratusan ribu wargaasing jd pngundi dgn dberi ic,tu yang dkatakan highclas..pnakut,pondan..pengkhianat negara..patut dhukum bunuh..
PR tak takut kalah sbb dah biasa..tp kesian kat rakyat ditipu,dirompak,dikhianati oleh pemimpin gila yg rakus mnipu,mrompak,mghabiskan wang negara ats nama pmbangunan..sembelih rakyat mlalui tol,ptptn,,,,projek lembu,,,scorpion,,,tk sanggup rasanya mlalui 5 thn lg kjahatan giler pemimpin2 korupsi

Anonymous said...

ratusan ribu warga asing tu, takkan tak dapat tangkap satu buat jadi bukti kot...itu pun susah ke?
simple jer...jika ratusan ribu tu takda sorang pun dapat dibuktikan, itu bermakna tuduhan palsu jer la lebih...akal ada ka nak pakai tu?

PR tak takut kalah? peerah! kalah aja katalah SPR tipu la apa la...menang duk diam2...akal ada ka nak pakai tu?

Anonymous said...

Mana sorang yg betul ni, satu islam dan satu lagi bukan islam.

Isu Terkini

get this widget here