Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 23 April 2012

Anwar Jangan RM100 juta, Saman Saya RM500 juta Ada Berani?

Anwar Jangan RM100juta, Saman Saya RM500juta Ada Berani?
Jangan saman saya RM100 juta, Saman RM500 juta saya tunggu di makamah. itulah cabaran Presiden Parti Bersatu India Malaysia (MIUP), Datuk S. Nallakaruppan berkata Beliau Akan Tunggu Ketua Pebangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim Di Mahkamah Untuk Menyaman Beliau. Anwar Jangan RM100juta, Saman Saya RM500 juta Ada Berani?


  • Nallakaruppan mengatakan beliau mempunyai bukti-bukti jelas dan bersedia behadapan dengan Anwar di Makamah bila-bila masa tampa gentar. 
  • Persoalannya kenapa Anwar bergitu takut untuk menyegerakan saman terhadap Nallakaruppan?
  • Kenapa sekadar berani menyaman orang lain selain rakan-rakan bekas PKR termasuk Ummi?
  • Kenapa Azmin dan Shamsidar berdiam diri?
  • Kenapa Wan Azizah bersembunyi dan dimana kata-kata anugerah tuhan?
  • Kenapa Nurul Izzah tidak mempunyai suara-suara menentang dengan selogan Papa Hebat?
  • Mana perginya semua tentera-tentera PKR yang hebat sangat menghentam UMNO BN dan kenapa sekarang semua pakat-pakat diam menyepi tidak mampu menyerang balas Nallakaruppan?
  • Mana kaldai-kaldai Perasit Islam Semelaysia yang sebelum ini henbat sangat mengankat Anwar mengalahkan dewa?
  • Mana fatwa Nik Aziz yang belum-belum keluar lagi,tidak sabar kami ingin mendengarnya?
  • Mana perginya rakan sekutu Lim Guan Eng adakah sedang bersukaria meraih sesuatu agenda tersembunyi?
  • Mana pecacai-pecacai Pakatan Haram kenapa tidak berani mempersoalkan hal-hal ini?
Anwar Jangan RM100juta, Saman Saya RM500juta Ada Berani? Nallakaruppan

1 comment:

Anonymous said...

Klu aku gear Mak bapak ko keldai. Ko suka x?? Ops.. Lupa, Mak bapak ko bkn keldai tapi lembi nfc

Isu Terkini

get this widget here