Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 3 April 2012

Kali Ini Anwar Pula! Terlolong Merayu Minta Tolong


KUALA LUMPUR - Anwar Ibrahim meminta ahli-ahli Umno akar umbi supaya berhenti memfitnahnya kerana beliau tidak pernah mempunyai sebarang masalah dengan mereka. 
Itu petikan Sinar Harian merujuk ceramah di depan penyokong di Seksyen 1, Wangsa Maju. Kenapa Anwar minta tolong! Tetapi siapa yang memfitnah Anwar selama ini! 

Anwar sepatutnya merujuk kepada bekas-bekas ahli PKR dan kawan-kawan rapatnya yang bukan akar umbi UMNO. Kenapa pula mesti meyalahkan akar umbi UMNO yang tiada kena mengena dengan hal peribadi Anwar. Kawan-kawan rapat Anwar yang dedah segala-galanya malah adik Azmin iaitu Umi Hafilda sendiri yang bongkar asal segala permasalahan Anwar ke pengetahuan rakyat. Mereka semua ini bukan akar umbi UMNO. Tertapi mereka berjuang kerana inginkan keamanan negara dari penyagak seperti Anwar.

Setahu kami dalam makamah Kapal bawa kes "Suka Sama Suka" jadi betul laaa benda itu berlaku. Kalau tidak berlaku kenapa mesti Kapal merujuk kes liwat Saiful atas suka sama suka? Saiful itu siapa kalau bukan bekas pembantu Anwar sendiri dan dia bukan akar umbi UMNO?

Siapa yang tidak kenal Anwar raja fitnah semenjak mula-mula dikutip oleh Tun Dr Mahatir masuk ke dalam UMNO. Berapa ramai Anwar cantas orang sebelum naik ke atas termasuk Tun Ghafar Baba. Cara apa Anwar buat kalau bukan fitnah menghasut?

Siapa kata Anwar tidak mempunyai sebarang masalah dengan rakyat, apa yang Anwar lakukan cukup menimbul masalah kepada rakyat dari siri mensabotaj negara demi memuaskan nafsu Anwar. Itu kenyataan yang nampak di mata rakyat dan bukannya fitnah.

Sekali lagi kami tidak penah memfitnah selain Anwar sendiri mencari masalah dengan kegiatan rendah moralnya. Bertanyalah apa cerita sebalik video china doll dan siapa punya darah daging Farah Afifah yang terselindung dalam kisah-kisah kelamin Anwar bersama Shamsidar, isteri kepada Azmin. Kenapa Anwar diamkan jika benar-benar mahu jadi PM. Jangan dibiarkan kisah sebagai misteri tampa jawapan. Dan siapa yang membuka cerita ini kalau bukan sahabat baik Anwar dan adik Azmin Umi Hafilda?

Itu kisah peribadi Anwar yang penuh dengan tanda was-was dan bagaimana pula dengan janji-janji Anwar kepada rakyat yang sering dimungkiri? Usah berjanji hendak turunkan haraga minyak selepas 24jam mengambil alih negara, kerana janji-janji yang lampau belum lagi ditunaikan. Apatah sikap Anwar terlampau sayang sangat dengan Yahudi membuat kami bertambah mencurigai siapa Anwar sebenarnya. Siapa yang menyebut mendukung keselamatan Israel kalau bukan dari mulut Anwar sendiri. Jangan fikir rakyat malaysia ini boleh diperbodoh-bodohkan sesuka hati Anwar.

Anwar terlampau perasan sangat dengan dirinya yang suci bersih tapi kotor habis. Anwar terlampau mempolitikan Malaysia demi kepentingan peribadi. Sampai bila kami mesti ada penyagak kepada bangsa sendiri? 

1 comment:

Anonymous said...

Dia fikir US gembira dengan perbuatan dia mengkhianat negara sendiri?? Sebenarnya US meluat dengan perangai dia tetapi terpaksa berbuat begitu kerana kalau Anwar jadi PM, dia akan ikut telunjuk US...erti kata lain jadi BONEKA...semoga ALLAH SWT selamatkan Malaysia dari Anwar dan kuncu2 dia...amin

Isu Terkini

get this widget here