Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 28 April 2012

Kami Menuntut Ditangkap Semua Dalang Bersih 3,0




Kami Menuntut Ditangkap Semua Dalang Bersih 3,0 Hingga Berlaku Rusuhan kerana mereka telah menghasut rakyat mengjadi ganas. Sekarang telah terbukti yang Bersih hanyalah melahirkan keganasan mengjatuhkan kerajaan. Sampai bila kita perlu mendiamkan diri dengan gejala-gejala jahat ini?



Inilah sebabnya Ambiga berkeras untuk memelih Dataran Merdeka kerana mahukan rusuhan mahukan rakyat memberontak menjatuhkan Kerajaan. Ambiga mengeluarkan kenyataan dia bangga dengan Bersih 3.0 berjaya walaupun berlaku rusuhan. Setelah kehadiran Anwar dan Ambiga memberi semnagat dan akhirnya bertukar ganas sehingga kereta polis dimusnahkan dan senjata polis dirampas. Nik Aziz juga bertangungjawap kerana mewajibkan Bersih LAKNAT KAU NIK AZIZ. LAKNAT AMBIGA DAN LAKNAT ANWAR DAN LAKNAT SEMUA PAKATAN RAKYAT.

Dimana hak-hak kami rakyat Malaysia lain yang mahu keaman negara ini. Kami Menuntut Ditangkap Semua Dalang Bersih 3,0 Hingga Berlaku Rusuhan. Bukan mereka sahaja ada hak untuk negara ini. Kami juga ada hak menikmati keamanan negara ini? Kami Menuntut Ditangkap Semua Dalang Bersih 3,0 Hingga Berlaku Rusuhan






No comments:

Isu Terkini

get this widget here