Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 8 April 2012

A Samad Said Dibayangi Soal Mati

A Samad Said tidak mahu sia-siakan hidupnya 70 tahun yang kosong. Atas nama gerakan NGO A Semak Samun tidak teragak-agak untuk mempertahankan buah hati tersayangnya Ambiga. 

Ayat istimewanya "Kalau lihat Ambiga seorang yang beragama Kristian yang ingin ditentang, adakah saya sebagai umat Islam ini juga mahu ditentang? Beliau berkata bekas Presiden Majlis Peguam itu telah terlalu jauh menyimpang dari perjuangannya, menambah beliau “sekali lagi” menunjukkan tindakan kurang hormat kepada umat Islam dengan mengadakan protes kali ini

Memang hebat tahap politik A Semak Samun. Ambiga itu siapa bukankah dia yang menuntut 14 tuntutan membela gerjala murtad. 

Bukankah dia yang membela seksualiti Merdeka dari perhimpunan golongan LGBT.

A Samad Said mengaku islam adakah tidak boleh faham apa sebenarnya muslihat orang yang sememangnya menentang negara islam.

A Semak yang Samun ini bukan tidak sedar siapa yang membiayai gerakan Ambiga kalau bukan dari puak-puak yahudi. Adakah sebagai orang islam macam A Semak yang Samun tidak boleh mengambil perhatian untuk menyelidik dan menilai apa perancangan sulit mereka. Apatah yang mendapat kerjasama golongan yang dilaknati Allah. Malah telah terbukti yang Ambiga penah membangkit kemarahan umat islam di Malaysia dengan menuntut dihalalkan gejala murtad. Islam jenis apa kalau ini tidak dapat dinilaikan.

Siapa yang bercakap bersih bukan melibatkan Ambiga, BERSIH adalah flatform permulaan sebelum agenda-agenda yang lain dan kalau A Semak dan samun mahu membenteraskan gejala rasuah kenapa gejala rasuah sampah Selangor tidak ditentang dan didesak agar diadakan sisatan. Kenapa berdiam diri sedang isu itu jelas menunjuk rakyat Selangor sedang sensara menghadapi tekanan hidup dalam sampah angkara kroni-kroni Pakatan Haram rakus mengkedarah darah rakyat. Dan banyak lagi kes rasuah dalam kerajaan Selangor kenapa A Semak Samun tidak mahu tampil memperjuangkan.

A SEMAK SAMUN auta je lebih, sebaliknya tak ubah macam orang tua nyanyuk yang diperalat siang malam oleh Ambiga. Kekasih hati la katakan!! Bersih adalah agenda licik dan terancang menyerang negara demi untuk melakukan perubahan kuasa atas dorongan dan bantuan kuasa-kuasa asing yang diwakilkan melalui NGO. Kalau tidak dikawal gejala ini bermakna hilanglah Agama, Bangsa dan Negara seterusnya hilanglah institusi raja. Jangan termakan hasutan yang bakal menyesalkan kita kelak. 

No comments:

Isu Terkini

get this widget here