Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 23 April 2012

Strategi Sulit Antara Nik Aziz Dan Anwar Ibrahim

Pendedahan bekas anak didik Nik Aziz, telah mencerita soal Strategi Sulit Antara Nik Aziz Dan Anwar Ibrahim . Bagaimana Nik Aziz boleh bertangungjawap sebagai pencuci dosa dalam Strategi Sulit Antara Nik Aziz Dan Anwar Ibrahim. Hujah bekas Anak didik Nik Aziz telah menghujahkan dengan kemas dan tepat dalam memberi gambaran bagaimana strategi mereka berjaya menipu para pengikut PAS.

Malah diceritakan juga tentang Nik Aziz sebagai pencuci dosa mana-mana ahli Pakatan Haram yang terlanjur dan terbabas dengan dosa maksiat termasuk kisah bulan madu atas tren malam. Kaedah pendekatan Nik Aziz jelas menunjukan apa yang ahli Pakatan Haram lakukan boleh disucikan dosa oleh Nik Aziz, selagi dalam Pakatan Haram, dan mana-mana ahli UMNO memang sedosa-dosanya seolah tiada yang akan diampunkan lagi. Wahal PAS bukannya Islam dan Islam bukannya PAS.

Semuanya dijelaskan dengan baik oleh bekas ahli PAS Tumpat Kelantan Haji Hisham Shaari, mendedahkan strategi sebenar antara Musyidul Am PAS Datuk Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat dan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim. Semasa sessi ceramah Tibai .

Cara Strategi Sulit Antara Nik Aziz Dan Anwar Ibrahim sehingga tahap menghalalkan hubungan dengan Israel. Oleh itu jika hendak Tibai Anwar mesti bersama-sama Tibai Nik Aziz. Yang paling menarik beliau mengambarkan Rakyat Kelantan sedar siapa Anwar Ibrahim dan bersedialah PAS Kelantan akan tumbang di PRU13. Ikutilah apa diperkatakan Haji Hisham.

2 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum....

saudara...
jangan sampai dosa-dosa saudara menghalang saudara ke syurga...

yang benar...
al fatih...

Anonymous said...

Astagfirullah... Tok Guru... Apa dah jadi Tok Guru... Jauhkan lah diri dari peliwat tu... dia lah perosak akidah kita, iman kita dan juga amalan kita...

Saya sentiasa menyokong Tok Guru dulu, tapi sekarang saya memperlihatkan perjuangan Tok Guru semakin lari dari motif asal perjuangan PAS...
Astagfirullah...

Isu Terkini

get this widget here